IPB Style© Fisana

Форум на Tuning.bg

Пежо 206 или Рено Клио 2


  • Не можете да пишете в тази тема
41 отговора на тази тема

#16 Xitap

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 1,709 Мнения:
  • Репутация: 198

Публикувано 27 November 2013 - 12:16 PM

нито една марка не е застрахована от некачествено производство била тя немска,френска или останалите там
но е твърде тесногръдо да боготвориш САМО определено производство ,а да плюеш по нечие друго

а за майсторите дето не правели френски коли и свирки ,може и да не ги правят щото не им разбират
а ,че масово се карат за служебни коли френски -е па така си е,просто трябва да се поогледа човек
тия дето карат за служебни МБ,АУДИ и БМВ са единици колега ,не е масово явление

Не бе, аз не съм казал, че не се карат масово. Така е, но просто защото са най-евтини и има добри условия за юридически лица. Нормално е, бизнеса гледа да смали максимално всякакви разходи. А много честа практика е и от Ауто Херц да се вземат коли под наем, но ония предлагат основно Ауди и VW. Toyota e най-масовата служебна кола, това съм го проверил. Благодарение на мобилни оператори и няколко банки е така. Не че нещо, имало е добри условия, особено за Ярис и Авенсис. Мераклия, ми то зависи тия бусове как са карани и обслужвани бре. Един Боксер дали би понесъл толкова, колкото тия бусове?

Този пост е редактиран от Xitap: 27 November 2013 - 12:19 PM


#17 4и4о ман4о

Offline

    спазва правилата

  • Потребител
  • 299 Мнения:
  • Репутация: 23

Публикувано 27 November 2013 - 02:15 PM

голям спам стана ,но се вижда от къде започна

Според мен по-добре ще направи ако погледне и VW - Polo, Bora, Golf. Не за друго, ами са по-здрави като цяло от френските автомобили. Че нямам спомен да съм виждал 206 или Клио на над 300к км. без отваряне на мотора.


diesel power forever
ПКБ

#18 Hell.S.D.

Offline

    примерен шофьор

  • Потребител
  • 473 Мнения:
  • Репутация: 115

Публикувано 27 November 2013 - 02:26 PM

Колега Xitap - мисля, че целия форум ще се съгласи, но трябва ТИ да се съобразиш с автора на темата и желанията му, не той с твоите! Във всяка една тема предлагаш едни и същи коли, независимо дали те питат за БМВ, Опел, Форд, Рено и т.н. Тази тема е за 206 и Клио - коли, които очевадно не познаваш и с които още по-очевадно нямаш никакъв опит. Не е нужно да пишеш във всяка една тема, която видиш. Когато няма какво да кажеш за конкретния въпрос, не пиши. Ако те питат за DSM - там си наясно с нещата, но тук се пита за 206 и Клио.

Относно фермана, който изписа - аз не съм имал проблеми с нито едно, от тези неща. Във фирмата ми работят точно 12 коли, 9 от които са френски. Не мислиш ли, че след като си залагам на тях бъдещето, значи има причина? Нито една не е Дачия, между другото, за да не изтъкваш цената като определящ фактор. ;) Тези неща не знам къде си ги чел или чул, но аз споделям на база преживяно и изпитано от мен на мой гръб, не просто чуто някъде.... Разбираемо е суровата действителност да е по-тежка, ако си хейтър. ;) Да не говорим, че от написаното още повече личи колко не са ти познати нещата при ПСА. Моля те да се въздържаш от мнения на тема ПСА, след като отдалеч личи, че пишеш за неща, които не познаваш. Приятелски ти го казвам. :) Просто е смешно, бе човек. Особено като започнеш да цитираш 307, 306 и каквото там искаш, още повече се оплиташ и ти личи, че бъркаш сериозно нещата. Запази малко достойнство, ако е за DSM-кола, там си наясно. За ПСА - си много далеч. :) Не познаваш нито платформите, нито генерациите, нито сериите, нито каквото и да е освен че са френски, и съответно "лоши".
<p><span style=\"font-family: tahoma, arial, helvetica, sans-serif;\"><span style=\"font-family: arial, helvetica, sans-serif;\">2004 Nissan X-Trail 2.2Di 136hp<br /></span>2008 Citroen Berlingo 1.4i Multispace&nbsp;</span><br /><span style=\"font-family: tahoma, arial, helvetica, sans-serif;\">2005 Honda CBR 600RR&nbsp;</span></p>

#19 Xitap

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 1,709 Мнения:
  • Репутация: 198

Публикувано 27 November 2013 - 02:32 PM

Ами сервизни бюлетини гледам, колко да съм наясно... то явно тогава и ония пичове не са. Или ти караш най-здравите им произведения. Не съм наясно, прав си за Пежо и Ситроен, само знам как братовчеда си пати от С5 и после от едно Пикасо. Моя личен сблъсък е с Пежо 407, което ми изписа, че условията не са подходящи за шофиране една зима и ми пожела приятен ден. И повече не искам да чуя. Обаче за Рено имам много добро мнение. Карал съм доста време и поддържал Клио Симбол 1.4 и нищо лошо не видях от колата, освен прецакан компресор на климатика. Добро впечатление от колата като цяло. Затова и ще препоръчам да си вземе колегата Клио, защото са стабилни в моя опит. А може да погледне и Меган Кауч моделите, и те не са лоши с 1.6 мотора.

Този пост е редактиран от Xitap: 27 November 2013 - 02:35 PM


#20 enn

Offline

    нов шофьор

  • Потребител
  • 15 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 27 November 2013 - 05:29 PM

Ех, прибирам се, очаквам да има 2-3 мнения в темата, а то какво излезе. :)

Благодаря за мненията, колеги. Ще се направя, че не съм забелязал споровете и преминавам към другите неща. :)

Първо за дизела; не съм карал никога дизел, но като съм се возил ми е правило впечатление, че динамиката е по-добра от бензина в ниските обороти. Предимствата на бензина е ясно кога се появяват, но българина кога може да си позволи да кара във високи обороти... Та като динамика в реални условия дизелите повече ми харесват и нямам съмнение, че HDI ще ми допадне, но както и да го смятам не мога да оправдая покупката на дизел в конкретния случай. Става въпрос за кола на 10+ години. Освен, че разхода по обслужването е по-голям, то като го смятам и разхода за гориво също е по-голям, та ако ще да гори 6 на 100. Сравнявам с ГИ, разбира се, не с бензин.

В семейството до сега сме имали две коли с торсион - Пежо 309 и Меган. И при двете не съм видял кой знае какъв проблем, а Пежото баща ми го търкаля над 10 години. Мегана го кара вече може би 5-та година. За толкова години 100% е правил ремонти там, но не съм чул да се е оплакал. Така че торсиона отзад никак не ме притеснява. Понеже на Пежото се учих да карам след като взех книжката преди години, все още имам много хубави спомени за возията. Дори някои от новите коли не возят така меко, а то горкото беше 86-ти набор. Разбира се, когато ще се взема колата ще се провери в какво състояние е окачването, но така или иначе няма да го гледам аз - понеже не разбирам, - така че засега ми е все едно докато не съм се спрял на конкретна бройка.

За пластмасите в интериора ми е ясно, както писах и по-рано. Мегана на баща ми е с почти същия интериор като на първото Клио 2. Не е болка за умиране, все пак не е Мерцедес, че да имам толкова претенции за качество на сглобката. А и на това Клио фейслифтовото гледам, че изглежда по-приятно отвътре.


Ами като цяло май се ориентирам към Пежото. Имам само въпрос за двигателя. Защо препоръчвате 8v? Предполагам, че защото е по-опростен и по-лесен за поддръжка, но все пак 16v не са ли по-добри? Двигателите под 1.4 изобщо не ги гледам, така че можем да коментираме само 1.4 8v, 1.4 16v, 1.6 8v и 1.6 16v. :)

Този пост е редактиран от enn: 27 November 2013 - 05:30 PM


#21 Hell.S.D.

Offline

    примерен шофьор

  • Потребител
  • 473 Мнения:
  • Репутация: 115

Публикувано 27 November 2013 - 07:58 PM

Клио Симбол точно е най-големия провал на френското автомобилостроене, колега. Как пък точно него ще го изкараш по-здрав от каквото и да е на ПСА, не знам. При тебе май всичко е наобратно при колите :mrgreen: Нали доскоро пишеше Рено колкото са зле, как всичко френско не е кола, а сега изведнъж стана хубаво. Хайде да не се заяждаме, не искам да си губя времето в излишни спорове. Пак ти казвам да не се опитваш да ме убеждаваш моята кола каква била ;)

Ето ти снимка за размисъл, щом твърдиш, че си имал досег с Рено, ще познаеш мотора на Симбол. Автомобила е купен нов. Обърни внимание на парчетата моторен блок. Снимката е от приятел.

Публикувано изображение
<p><span style=\"font-family: tahoma, arial, helvetica, sans-serif;\"><span style=\"font-family: arial, helvetica, sans-serif;\">2004 Nissan X-Trail 2.2Di 136hp<br /></span>2008 Citroen Berlingo 1.4i Multispace&nbsp;</span><br /><span style=\"font-family: tahoma, arial, helvetica, sans-serif;\">2005 Honda CBR 600RR&nbsp;</span></p>

#22 Hell.S.D.

Offline

    примерен шофьор

  • Потребител
  • 473 Мнения:
  • Репутация: 115

Публикувано 27 November 2013 - 08:03 PM

Да добавим, че ако някога изобщо си карал и поддържал Рено 1.4 трябва да знаеш, че реглаж на клапаните се прави на ВСЕКИ 15-20 хиляди километра. Или сега ще кажеш, че си пропуснал тази "незначителна" подробност. ;) 1.6 мотора на Меган 1 е възможно най-калпавия мотор, слаган в Меган 1. И пак си шат, и пак си мат, и просто ти е време да си запазиш поне малкото останало достойнство и да спреш да изказваш мнения за френски автомобили, защото отново и отново си неподготвен.
<p><span style=\"font-family: tahoma, arial, helvetica, sans-serif;\"><span style=\"font-family: arial, helvetica, sans-serif;\">2004 Nissan X-Trail 2.2Di 136hp<br /></span>2008 Citroen Berlingo 1.4i Multispace&nbsp;</span><br /><span style=\"font-family: tahoma, arial, helvetica, sans-serif;\">2005 Honda CBR 600RR&nbsp;</span></p>

#23 Xitap

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 1,709 Мнения:
  • Репутация: 198

Публикувано 27 November 2013 - 09:48 PM

Реглажа на клапаните се правеше на 25 000 км, като на 120 колата се върна за Buyback. Незнам какво се е случило с този мотор, и как така се е пръснал. И ти изкара половината таксита по градовете, че са се разпаднали вече или са със сменени двигатели освен. Да, против Рено съм, защото имам възможност да карам по-добри коли. Явно е било късмет. Megane 1.6 16V K4M. Това е отличният компромис - динамика, максимална скорост и икономичност. Двигателят е тих и спокоен. На дълъг път разход при каране 90 - 100км/ч от 5 литра на 100. При 120 - 130 дава 6 на сто. След 130 двигателят се събужда, високооборотен е (зелената зона на оборотите му е до 6990 оборота за минута) и започва да харчи. Разход от 10 - 12. Все пак и колата върви. Максималната скорост е 190 км/ч, постига ги без да се замисли. Спирачките.... спирачките са отлични, но са много чувствителни, просто трябва да галиш педала. Динамиката....Тя също е отлична за автомобил от цивилния клас. Само споменаването че ускорява от 0 -100км/ч малко под 10 секунди (9.9). Резервоара е 60 литра. Двигателят е много еластичен 165 Нм при 3750 об. и максимална мощност 107 к.с. при 6990 оборота. Да двигателят е отличен за това купе - 950 кг. Като возия е много добре и има достатъчно място отпред, макар и возията да е далеч от тази на 21-то, стабилна е на пътя, отзад мастото е много, много малко, все пак съм 193 см, но за жени и деца става. Багажничето е малко - става въпрос за хечбека в сравнение с този на лагуна и 21, но върши чудесна работа за багажа на двама души. Разхода на градско .... 10 - 12, тук разхода му се доближава до този на 21-цата, има какво да се желае.

Като обобщение, Меган 1.6 16В е кола - от тип младежка. Лека за управление, прилично вървене и приличен разход. Не става за семейна кола, особено при семейства с повече от 1 дете. Събира багажа на двама души, например за морето и е сравнително комфортна. Стабилна е на пътя.

А с тая простотия за 1.6 на Рено вече може да не говориш. Сигурно и 1.9 DTI е и той голямо дърво, а? Заеби, ти си човека, разбираш ги много тия френски коли. Защо ми кажи само след 5-тата година почват да се разпадат тия ПСА автомобили от ниския клас? Или те твойте го нямат тоя проблем.

Този пост е редактиран от Xitap: 27 November 2013 - 09:49 PM


#24 4и4о ман4о

Offline

    спазва правилата

  • Потребител
  • 299 Мнения:
  • Репутация: 23

Публикувано 28 November 2013 - 06:12 AM

кое се разпадало?
имал съм три 106-ци и две Саксота и все над 10 години
нищо все още не се е разпаднало
спри се бе човек,невъзможно е да отбираш от всички марки

Този пост е редактиран от 4и4о ман4о: 28 November 2013 - 06:14 AM

diesel power forever
ПКБ

#25 Xitap

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 1,709 Мнения:
  • Репутация: 198

Публикувано 28 November 2013 - 06:26 AM

кое се разпадало? имал съм три 106-ци и две Саксота и все над 10 години нищо все още не се е разпаднало спри се бе човек,невъзможно е да отбираш от всички марки

Говоря след 2003 моделите. Преди това наблюдавам, че повечето автомобили си бяха здрави.

#26 p.pavlov

Offline

    нов шофьор

  • Потребител
  • 25 Мнения:
  • Репутация: 1

Публикувано 28 November 2013 - 06:45 PM

Клио Симбол точно е най-големия провал на френското автомобилостроене, колега. Как пък точно него ще го изкараш по-здрав от каквото и да е на ПСА, не знам. При тебе май всичко е наобратно при колите :mrgreen: Нали доскоро пишеше Рено колкото са зле, как всичко френско не е кола, а сега изведнъж стана хубаво. Хайде да не се заяждаме, не искам да си губя времето в излишни спорове. Пак ти казвам да не се опитваш да ме убеждаваш моята кола каква била ;) Ето ти снимка за размисъл, щом твърдиш, че си имал досег с Рено, ще познаеш мотора на Симбол. Автомобила е купен нов. Обърни внимание на парчетата моторен блок. Снимката е от приятел. Публикувано изображение

Клио Симбол е нискобюджетна седан -версия на Клио 2.Произвежда се в Турция и в Южна Америка.Не съм убеден,че е провал-бакшишите им навъртяха доста безаварийни км.На снимката виждам глава и остатъци от всмукателен колектор,блок няма.Кое е по-здравото на ПСА спрямо Рено-окачване,ходова част,двигатели,скорости?Препоръчвам на колегата да тества няколко модела,да се ориентира в цените на частите и да прегледа форумите на марките.

#27 dydo

Offline

    опитен шофьор

  • Потребител
  • 196 Мнения:
  • Репутация: 32

Публикувано 29 November 2013 - 12:53 PM

Преди година слязох от Мерцедес Ц класа и си купих бензиново Рено Сценик от първите. Грам не съжалявам. В много неща Мерца си е по-кола, спор няма, но тези обстоятелства, които преди ме кефеха отдавна вече не ме енят, все ми е тая. Жената пък кара от над 2 г. вече точно такова Пежо 206, 1999г., 1.4, 75 коня.
Нямам сравнение с Клиото, но мога да кажа следното. Пежлето вози по-мекичко, по тихичко е и много приятно за каране. Същевременно обаче си е мъничка кола и лека на килограми, явно поради което на неравности имам чувството, че ще изхвърча от пътя, дори с не висока скорост.
Сценика както казах вози по-твърдо, но е в пъти по-стабилен, въпреки, че с тази форма имаш чувството, че ще се обърне някъде на лек завой с малко по-висока скорост.
Въпрос на избор, ако може колегата да покара и двете и което повече му пасне, него да търси, като екземпляр.

HELL.S.D.,

Много хубави неща написа за точно тоя модел на 206-цата, дето го има жената :clap1:Единствената забележка е, че обортомера си показва каквото си ще, т.е. доста повече обороти от реалните. Има и една люпка под задното стъкло, някъде е зажулено явно, ама така го купихме и още не сме го правили. И аз съм чувал за слабата задница, но за сега само каране, което не е много на ден, ама сме доволни. Все пак, започнах да се оглеждам за бензиново 307 SW или комби (разликата е, че чистото комби няма разделени задни седалки и прозрачен таван) или бензинов Сценик 2, първа фаза - 1.6...........че при 2.0 с тия маховици там и други джунджурии.

Та така, харесвам си вече френските автомобилчета, като само преди време не исках и да чувам за тях :lol1: Колегата ще е доволен каквото и да вземе, стига да не попадне на някакъв к...ф. Не са скъпи за поддръжка и са много приятни коли, особено за града. Шанса да вземеш къде къде по-нова кола от тези марки е доста по-голям. А цените пък съм им по-ниски именно заради това битуване. Но нека е така, някои, които си ги харесваме печелим от тази работа.

Иначе разбирам, че в мнението си засягам и не точните модели, които касаят темата, т.е. модела на Рено, но като цяло всяка една от марките им своите специфики и положителни страни, в сравнение с другата. Обикновено или поне от това което съм гледал, сравнявайки марка по марка и съответния клас по клас, като, че Рената винаги бият от към екстри.

Този пост е редактиран от dydo: 29 November 2013 - 01:21 PM


#28 Hell.S.D.

Offline

    примерен шофьор

  • Потребител
  • 473 Мнения:
  • Репутация: 115

Публикувано 03 December 2013 - 02:09 PM

кое се разпадало? имал съм три 106-ци и две Саксота и все над 10 години нищо все още не се е разпаднало спри се бе човек,невъзможно е да отбираш от всички марки

Говоря след 2003 моделите. Преди това наблюдавам, че повечето автомобили си бяха здрави.


Имам Берлинго 2008г, във фирмата всичките ни Партнери са от 2004-та нагоре. 1.4 8v и 1.9D. Никога не са претъпявали сериозни ремонти. Дори и катастрофи не сме имали, да чукна на дърво. Да, ясно е, че 407, С4 и 308 са по-бъкани с електроника и са по-проблемни. Но никой в този форум не чете какво пиша, а именно, че конкретно 1.4, 1.6 8v моторите, и 1.9D са технически много корави и съм се убеждавал многократно в качествата им. Мненията на околните също отговарят на впечатленията ми, съответно не е да съм улучил само аз точно най-здравите. Тук има причина за да е така - когато ти трябва здрава кола за работа се използват старо поколение здрави и прости двигатели. Може колата ми да е 2008г. но технически е на поне 12 години като простота на техниката. Въпросните 3 двигателя се слагат в още поне 10 модела коли на ПСА, но за разлика от Партнера/Берлингото другите модели имат повече болежки, защото окачването на баничарките е допълнително усилено, спирачките също, както и предавателните числа са различни. Това съм твърдял винаги и си стоя на 100% зад написаното. Затова например Ксара с 1.6 мотор би била добър избора и съм го препоръчвал, но никога не съм препоръчвал, да речем С4 16v, нали? ;) Виж ми старите мнения, винаги когато някой е търсел съвет за французин, съм препоръчвал 1.4 и 1.6 8v, доказаните мотори от старата генерация на ПСА. :) Само на 1.4 8v мотора имам поне половин милион километра стаж на 4 различни Ситроена. Затова мисля, че за него съм достатъчно компетентен :)

За Меган 1.6 16v Xitap e прав - Меган 1ца с новия фейс е доста пъргав с този двигател. 1.6е обаче е отврат. Абсолютна и непоносимо тромава и неикономична отврат. 1.9DTI е добър мотор, и съм го препоръчвал в темите за Scenic. Много по-добър от dCI-издънката.
Иначе за Рено-фанатиците, които плюят по ПСА обмислям една оферта - ПОДАРЯВАМ 6-годишен Меган 1.9dCI комби, писал съм за него и в много други теми за Рено, не е пален 2 месеца и има нужда от акумулатор, но за сметка на това почти няма нещо в него, което да не е сменено/ремонтирано/рециклирано. За това "удоволствие" лично съм се набутал с 36 000лв. с цел да се кара като служебна кола в семейната фирма. Днес се прибрах от Букурещ, затова и не бях писал по-рано в темата, и отворих тефтера с разходите по колите. Ето както сме писали с момчетата за Реното - на 40 000км изхвърлихме кормилна рейка. После се започна с обичайните неща - токове, ел. стъкла, крушки, пистов ремък, шайба, генератор, турбо, дроселова клапа , 2 датчика (единия беше за налягане в горивната тръба, другия вече не помня), нафтовата помпа, 4-тте инжектора. Двигателя е отварян 2 пъти за 202 000км. За сметка на това 6-степенната скоростна кутия се оказа здрава :mrgreen: Един приятел работеше при мен и му бяхме дали това Рено (тогава още беше "младо") и се видя в чудо. Не стига, че жена му го напусна заради чужденец, ами и го уволниха момчето и изкара при нас зимата колкото докато си намери подходяща работа да не гладува. Разказвал ми е какво е да ти изгори крушка по пътя за Русе и вечерта към 9 на -15 градуса по тъмно да я сменяш. По-запознатите знаят как се сменя крушката на Меган 2-ка. Април 2014г. ще погася и последната вноска по заема за колата и на драго сърце я подарявам на някой Рено-фанатик, който обича да плюе по ПСА, с малкото условие, че кара само това Рено поне още 5 години, и си го поддържа той. Да видим дали ще хвали пак дци-то :mrgreen:

Относно Симбол - мой добър приятел кара такова г*вно вече 4 години като такси, лично негова е колата. Вече му е стъпила 2 пъти над цената му като нова. Двигателя като двигател чисто технически е сравнително здрав - стара генерация е, няма какво да му се чупи толкова. Останалото.... В момента колата е на 250 000км, почти на колкото ми е джипа и баничарката поотделно. Ръчната спирачка не работи, задната предавка също, бендикса е за смяна, колата претриса при тръгване, селеновите втулки им се е*ава мамата всяка година, хидравликата не работи, компресора на климатика се е предал на 110 х. км., управлението на радиото от волана не работи. Звука от двигателя е като на прахосмукачка.... хвърлена по стълбите. А момчето не е мародер, предишната му Фабия никога не му е създавала грижи. Досега не съм чул някой да е доволен от Симбол, дори за Лада Самара се чуват по-позитивни мнения :mrgreen: Харесват ми на външен вид, и момчето също си го обича Симбола, но просто има далеч по-добри коли на пазара. Мои комшия в София си обича Ладата 2105, въпреки, че изглежда адски нелепо паркирана пред блока с другите коли. Ако бяхме в Люлин щеше да е по-приемливо, но не сме... :mrgreen: Има и хубави Рена, не отричам. Но от 97-98ма насам..... нещо се губят. Дори Лагуна 1 ми е една от най-удобните и любими коли. Предпочитам я пред Ксантия, заради дизайна и прекия контакт с такава Лагуна. Беше ми втората кола. 2.2 стария атмосферен дизел със скъпото обслужване. Само веднъж сменях глава, излезна близо 2000лв със труда. Тогава излизаше колкото половината кола. Иначе още се усмихвам като се сетя, удобна и спокойна кола, която не ти напомня постоянно за себе си докато я караш. :)

Този пост е редактиран от Hell.S.D.: 03 December 2013 - 02:30 PM

<p><span style=\"font-family: tahoma, arial, helvetica, sans-serif;\"><span style=\"font-family: arial, helvetica, sans-serif;\">2004 Nissan X-Trail 2.2Di 136hp<br /></span>2008 Citroen Berlingo 1.4i Multispace&nbsp;</span><br /><span style=\"font-family: tahoma, arial, helvetica, sans-serif;\">2005 Honda CBR 600RR&nbsp;</span></p>

#29 Hell.S.D.

Offline

    примерен шофьор

  • Потребител
  • 473 Мнения:
  • Репутация: 115

Публикувано 03 December 2013 - 02:27 PM

dydo - 307 е окей кола, но като че ли 306 беше доста по-здраво. Scenic 2-ра генерация 1.6 16v е добър избор, с газов инжекцион ще се разбирате добре, и най-важното - имаш обем. Стига таблото да ти харесва. Мен ми харесва, че скоростния лост е на таблото, като на бус, всъщност е доста удобно. Другия вариант е да си вземеш доказана баничарка като моята- Multispace, по възможност с панорамен таван. Много е приятно. Откакто се качих на Берлинго и после на Chevrolet Venture 3.4 V6 просто заобичах вановете. От тук нататък ако ще си си сменям колите, то или ще е ван, или джип. В момента имам и двете, джипа мисля след зимата да го продам или заменя за нещо, защото на дизел не ми е много на сметка. Бих си взел отново Nissan X-Trail, но този път бензин + газ/метан инжекцион. :) Свикнах с висока позиция на седене, многото пространство, комфортна возия и леко нестабилно пътно поведение и точно това си е като за мен. Преждевременно остарял младеж. :mrgreen: Meжду другото не ми пука, че част от момите не ме заглеждат заради типа кола, то 90% от тези на мойта възраст масово не знаят какво искат. Да видиш обаче милфките как те взимат доста по-насериозно ако караш такъв семеен автомобил.... :naughty: Но това последното е за несемейните, не за теб. :mrgreen:

Имаш и още един вариант - Опел Синтра. Това е европейския варинт на старото ми Шеви Венчър/Понтиак Монтана. С 2.2 бензинов мотор е дори приятно за каране, а голямото предно стъкло и седалките те карат да се чувстваш като в совалка. Изключително практична кола, само за паркиране е мъка, и с тези големи огледала съм се виждал в зор когато някой вземе, че ми го счупи да го намеря после в магазина....
<p><span style=\"font-family: tahoma, arial, helvetica, sans-serif;\"><span style=\"font-family: arial, helvetica, sans-serif;\">2004 Nissan X-Trail 2.2Di 136hp<br /></span>2008 Citroen Berlingo 1.4i Multispace&nbsp;</span><br /><span style=\"font-family: tahoma, arial, helvetica, sans-serif;\">2005 Honda CBR 600RR&nbsp;</span></p>

#30 Xitap

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 1,709 Мнения:
  • Репутация: 198

Публикувано 03 December 2013 - 03:44 PM

Милф-ките кълват и на проста халка, тип сватбена. :) Така че е по-евтин вариант. А за ванове аз се кефя много на Понтиак Транс Спорт.







Tuning.bg

ЗА РЕКЛАМА:
-----------------------
Mtel: 0889090066

Persy

Можете да разпространявате съдържанието на този сайт свободно, като задължително посочите линк към Тuning.BG като източник. Трябва да укажете лиценза, който ползваме и да позволите и на друг да ползва съдържанието при същите условия.