IPB Style© Fisana

Форум на Tuning.bg

Към съдържанието

баш тунинга MAP-ването


  • Не можете да пишете в тази тема
122 отговора на тази тема

#16 landikar

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 1,768 Мнения:
  • Репутация: 2

Публикувано 15 June 2005 - 09:12 AM

Верно,кои се вие?Предполагам разработвате некакви електроники.

#17 ppl

Offline

    Road Hooligan

  • Потребител
  • 1,013 Мнения:
  • Репутация: 4

Публикувано 15 June 2005 - 10:28 AM

Верно,кои се вие?Предполагам разработвате некакви електроники.


Разработват убиеца на МОТЕК :cry: не е задължително за енджин мениджмънт да даваш ХХХХХ цифра вече :?
Публикувано изображение

#18 Реконструктор

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 1,595 Мнения:
  • Репутация: 16

Публикувано 15 June 2005 - 11:43 AM

За сега сме ентусиасти, няма да се ангажирам с по-тежки епитети. :?

Разработват убиеца на МОТЕК

Мерси за комплимента, но когато една фирма си изгради име, винаги ще има клиенти - много хора обичат да плащат за марката.

#19 ppl

Offline

    Road Hooligan

  • Потребител
  • 1,013 Мнения:
  • Репутация: 4

Публикувано 15 June 2005 - 12:59 PM

За сега сме ентусиасти, няма да се ангажирам с по-тежки епитети. :?

Разработват убиеца на МОТЕК

Мерси за комплимента, но когато една фирма си изгради име, винаги ще има клиенти - много хора обичат да плащат за марката.


Ако имате проблеми с псб-то иле някой от елементите свиркайте
Публикувано изображение

#20 landikar

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 1,768 Мнения:
  • Репутация: 2

Публикувано 15 June 2005 - 01:08 PM

Ти направи програмируемо ЕКУ пък парите после.Един познат,по принцип произвежда автоаларми,кажа че почвал да прави някакви инжекциони.Обаче ставало въпрос за държавна поръчка.
Щом сте само ентусиасти браво,ама за да има бизнес трябват малко по-сериозни неща.Тва МОТЕК им е било ясно.
Има интересни разработки за PDA.Обаче цената е доста висока.120 паунда,отделно си купуваш компютърчето.Като крайни пари е по-добре e-manage,Апекси и т.н.популярността,която имат не е случайна.А и се съмнявам че за нуждите на ентусиастите се налагат чак такива сложни разработки.Всичко опира до пари.

#21 jamie

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 1,197 Мнения:
  • Репутация: 1

Публикувано 15 June 2005 - 01:10 PM

Ти направи програмируемо ЕКУ пък парите после.Един познат,по принцип произвежда автоаларми,кажа че почвал да прави някакви инжекциони.Обаче ставало въпрос за държавна поръчка.
Щом сте само ентусиасти браво,ама за да има бизнес трябват малко по-сериозни неща.Тва МОТЕК им е било ясно.
Има интересни разработки за PDA.Обаче цената е доста висока.120 паунда,отделно си купуваш компютърчето.Като крайни пари е по-добре e-manage,Апекси и т.н.популярността,която имат не е случайна.А и се съмнявам че за нуждите на ентусиастите се налагат чак такива сложни разработки.Всичко опира до пари.


Ландикар, за какво по д8волите говориш ???

#22 landikar

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 1,768 Мнения:
  • Репутация: 2

Публикувано 15 June 2005 - 01:24 PM

Говорим си,по дяволите. :? Мноо на сериозно взимаш нещата.Мисълта ми е,че докато по тази схема се направи нещо работещо,и най-важното универсално,ще мине доста време.Иначе ако това са само теоретични приказки е друга тема.

#23 jamie

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 1,197 Мнения:
  • Репутация: 1

Публикувано 15 June 2005 - 01:28 PM

Говорим си,по дяволите. :cry: Мноо на сериозно взимаш нещата.Мисълта ми е,че докато по тази схема се направи нещо работещо,и най-важното универсално,ще мине доста време.Иначе ако това са само теоретични приказки е друга тема.


Landicar, прототипа за който говори Резюректър е установен факт.
Има разлика между прототип и крайно изделие - от друга страна.
Приеми на доверие че това далеч не са теоретични приказки :?

#24 landikar

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 1,768 Мнения:
  • Репутация: 2

Публикувано 15 June 2005 - 01:31 PM

Докато не ми кажеш "Дай си колата и ела след една седмица да я пробваш,ама си донеси и 500$ или лева или квото там искаш" всичко остава на теория. :?

#25 landikar

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 1,768 Мнения:
  • Репутация: 2

Публикувано 15 June 2005 - 01:32 PM

И не говоря за електронна схема,а за схема на проучване и действие.

#26 jamie

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 1,197 Мнения:
  • Репутация: 1

Публикувано 15 June 2005 - 01:36 PM

Докато не ми кажеш "Дай си колата и ела след една седмица да я пробваш,ама си донеси и 500$ или лева или квото там искаш" всичко остава на теория. :cry:


Искам монголски тугрици.
Писах - прототип. Ако те влече да караш с прототип - емоциите ще са изцяло за твоя сметка :?
Аз това ЕКУ съм го виждал как работи.

#27 jamie

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 1,197 Мнения:
  • Репутация: 1

Публикувано 15 June 2005 - 01:37 PM

И не говоря за електронна схема,а за схема на проучване и действие.

wft ?

#28 Реконструктор

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 1,595 Мнения:
  • Репутация: 16

Публикувано 15 June 2005 - 02:39 PM

Малко снимки
Обикновено се събират повече зяпачи. :?

#29 landikar

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 1,768 Мнения:
  • Репутация: 2

Публикувано 15 June 2005 - 07:36 PM

Аз това ЕКУ съм го виждал как работи.

Къде си го виждал?Тук,в БГ сте сложили такава електроника на някоя кола,настроили сте я и сте получили 50% подобряване на някой параметър.Тук изобщо не включвам хардуера на колата.Ако наистина е така ще ми бъде извънредно интересно да го споделиш с нас.Аз от мап карти изобщо не разбирам.Едно време пишехме некакви програмки и се мъчехме да правим игрички на асемблер,ама това беше в зората на персоналните компютри.После се оказа далеч по-лесно да се ползват готови неща.
Според мен,чисто като страничен наблюдател,е по-добре да използвате знанията си за отстраняване на нещата които ви пречат.Например за една кола вие знаете че не ви достига това и това.Което можете си го набавяте готово(контролерите за горивото например).После вече ако можете променяте в стандартното ЕКУ нещата,които не ви харесват(аванс,разни защитни функции и т.н.).Принципът на работа при една форсирана кола е същият.Обаче по-лесно е да се пипат по-малко неща,отколкото тотално да се пишат нови карти.Аз не знам в БГ някой да може да пише такива мапове,за които вие говорите.Само някакви прототипи и експерименти.

#30 jamie

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 1,197 Мнения:
  • Репутация: 1

Публикувано 15 June 2005 - 07:42 PM

Тук,в БГ сте сложили такава електроника на някоя кола,настроили сте я и сте получили 50% подобряване на някой параметър.


Ти говориш глупости батенце. НЯМА начин само с ЕКУ да подобриш с 50% параметър на атмосферен мотор (то и на турбо също, освен ако сереш на него или смениш половината карантия/октановото число на 100+ октана и прочие). Дано този път разбра какво казах.
Да, слагано е на кола, бъди рахат. Силата на тези ЕКУ е в гъвкавостта преди всичко - подобренията зависят след това най-вече от "човешкия фактор".







NEG

ЗА РЕКЛАМА:
-----------------------
Mtel: 0889090066
Vivacom: 0878690066
Globul: 0899669699

Persy

Можете да разпространявате съдържанието на този сайт свободно, като задължително посочите линк към Тuning.BG като източник. Трябва да укажете лиценза, който ползваме и да позволите и на друг да ползва съдържанието при същите условия.