IPB Style© Fisana

Форум на Tuning.bg

Вояджър с по добър мотор


  • Не можете да пишете в тази тема
13 отговора на тази тема

#1 dany1

Offline

    Без стаж

  • Потребител
  • 4 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 16 December 2013 - 06:45 PM

Здравейте колеги,взех един вояджър с прецакан мотор ВМ.
Мисля да му присадя някакъв добър дизел,но не знам нищо за тази марка.
Ако някои знае повече нека пише какъв мотор е подходящ.
Колата е 96г. с ръчни ск.
Поздрави.


#2 Xitap

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 1,709 Мнения:
  • Репутация: 198

Публикувано 17 December 2013 - 07:19 AM

Moже да го смениш с 2.1TD от Чероки, но 90-94 модела, 3.1 TD пак от Чероки (но този е с автомат само). По-лесно ще ти е да смениш с бензинов мотор, просто американците не могат да правят дизели, и купуват от VM Motori. Общо взето ако намериш 3.3 или 3.8 бензинов мотор, ще имаш много здрава и надеждна кола. В краен случай 2.0, но тогава мудна. Мотори 2.0 поне много има в момента от блъснати LX/JX Крайслер-и.

#3 KaPaM-MoToP

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 2,179 Мнения:
  • Репутация: 254

Публикувано 17 December 2013 - 04:40 PM

Ще споделиш ли какво му се е прецакало ? Както Кситап спомена мотора не е на Крайслер, но е достатъчно добър, вгражда се в доста коли, най-вероятно само дизелите на ВАГ се вграждат в повече марки и модели :) 3.3 и 3.8 моторите повечето са автоматик и филма става голям, най-добре му сложи същия двигател, но здрав или прави проект с мощен бензинов мотор - Най-бърз миниван в България :Р
<p>www.zonemixtrance.eu</p>

#4 Xitap

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 1,709 Мнения:
  • Репутация: 198

Публикувано 17 December 2013 - 04:45 PM

Ще споделиш ли какво му се е прецакало ? Както Кситап спомена мотора не е на Крайслер, но е достатъчно добър, вгражда се в доста коли, най-вероятно само дизелите на ВАГ се вграждат в повече марки и модели :) 3.3 и 3.8 моторите повечето са автоматик и филма става голям, най-добре му сложи същия двигател, но здрав или прави проект с мощен бензинов мотор - Най-бърз миниван в България :Р

Колега, да ме прощаваш, ама тая генерация 2.5 VM дизелите са най-лошите ДИЗЕЛОВИ мотори в историята. А бензинов най-лош пак е на Крайслер, ама си е техен поне - 2.7 бензин. Тоя си е издънка. Най-често прегряват и пукат глава. Има 2 такива - единия е с глава на всеки цилиндър (OMG) и другия е с цяла. И двата си страдат от едно и също и трябва като спреш, гасиш, след 5 минути пали, после пак и така 15 минути ВСЕКИ ПЪТ, за да не замине главата. Другия вариант е да си сложиш външна водна помпа, която да върти водата и 15-20 минути след като си загасил колата, че иначе пука глава. И на норматив я пука. Единствената кола, която двигателя си отива преди турбото. Ужасен за обслужване, още по-ужасен за разглобяване и смени на части. Моторния отсек има място колкото за една котешка лапа да се провре и толкова. Всичко е наблъскано и направено по възможно най-кривия начин. Отделно мотора тежи много и общо взето е кола, която 1 път правих основен ремонт, после не искам и да чувам за тоя мотор. Те затова и черокитата с тоя мотор вървят 2 за 1 лев. 3.3 и 3.8 моторите за това огромно купе са най-добри и колата с тях върви и не се тормози. Най-нисък е разхода с 3.8.

Този пост е редактиран от Xitap: 17 December 2013 - 04:48 PM


#5 dany1

Offline

    Без стаж

  • Потребител
  • 4 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 17 December 2013 - 05:19 PM

А ако сложа бензин ще трябва и скорости с него а полуоски и друго съвпада ли.
Ако е така дай да сложиме бензин с газова,ако имате за продан -даите цена...

#6 KaPaM-MoToP

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 2,179 Мнения:
  • Репутация: 254

Публикувано 17 December 2013 - 09:46 PM

Ще споделиш ли какво му се е прецакало ? Както Кситап спомена мотора не е на Крайслер, но е достатъчно добър, вгражда се в доста коли, най-вероятно само дизелите на ВАГ се вграждат в повече марки и модели :) 3.3 и 3.8 моторите повечето са автоматик и филма става голям, най-добре му сложи същия двигател, но здрав или прави проект с мощен бензинов мотор - Най-бърз миниван в България :Р

Колега, да ме прощаваш, ама тая генерация 2.5 VM дизелите са най-лошите ДИЗЕЛОВИ мотори в историята. А бензинов най-лош пак е на Крайслер, ама си е техен поне - 2.7 бензин. Тоя си е издънка. Най-често прегряват и пукат глава. Има 2 такива - единия е с глава на всеки цилиндър (OMG) и другия е с цяла. И двата си страдат от едно и също и трябва като спреш, гасиш, след 5 минути пали, после пак и така 15 минути ВСЕКИ ПЪТ, за да не замине главата. Другия вариант е да си сложиш външна водна помпа, която да върти водата и 15-20 минути след като си загасил колата, че иначе пука глава. И на норматив я пука. Единствената кола, която двигателя си отива преди турбото. Ужасен за обслужване, още по-ужасен за разглобяване и смени на части. Моторния отсек има място колкото за една котешка лапа да се провре и толкова. Всичко е наблъскано и направено по възможно най-кривия начин. Отделно мотора тежи много и общо взето е кола, която 1 път правих основен ремонт, после не искам и да чувам за тоя мотор. Те затова и черокитата с тоя мотор вървят 2 за 1 лев. 3.3 и 3.8 моторите за това огромно купе са най-добри и колата с тях върви и не се тормози. Най-нисък е разхода с 3.8.

Всъщност мотора си е здрав, охладителната система не е много добра, колата има 3 радиатора и за капак и 3-те са наблъскани отпред, не съм сигурен радиатора на двигателя дали не е по средата. Това с главите може по-скоро да се смята за добро решение, ако прегрееш една, сменяш само нея :) Само веднъж ми е вдигала повече градуси и то след като един горещ септември по магистралата от Чирпан до Стара Загора я карах почти през цялото време със 180, което и е малко преди червената зона, тогава вдигна градуси, но не критични... :)

А ако сложа бензин ще трябва и скорости с него а полуоски и друго съвпада ли.
Ако е така дай да сложиме бензин с газова,ако имате за продан -даите цена...

Честно казано нямам, в Крайслер форума се намират, но повечето дизелови, най-добре е там да се разгледа :)

Този пост е редактиран от KaPaM-MoToP: 17 December 2013 - 09:47 PM

<p>www.zonemixtrance.eu</p>

#7 Xitap

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 1,709 Мнения:
  • Репутация: 198

Публикувано 17 December 2013 - 10:14 PM

Има и обяви в продавалника и мобилето за катастрофирали, направо комплектни мотори можеш. И 2.0 мотор от Неон/Стратус с ръчна кутия става, а ако решиш да вземаш комплектен, да ти дам номер на едно много коректно момче, което продава добри неща на хубави цени и наистина си разбира от работата, но моргата му е за Стратуси/Неони/ПТ Крузери основно.

#8 Chefo77

Offline

    Пепсияндурник

  • Потребител
  • 2,120 Мнения:
  • Репутация: 133

Публикувано 19 December 2013 - 07:23 AM

Дизелчето на VM Motori изобщо не е лошо, но е сбъркано мястото на употреба. В лодките защо нямат такива проблеми?
Ровърче с турбинка ... и Фиатче с турбинка

#9 Xitap

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 1,709 Мнения:
  • Репутация: 198

Публикувано 19 December 2013 - 10:46 AM

Дизелчето на VM Motori изобщо не е лошо, но е сбъркано мястото на употреба. В лодките защо нямат такива проблеми?

Прав си за това, но аз говорех за VM Motori дизелите в годините между 94 и 2000. Там е голямата простотия с тях при Chrysler и Jeep.

#10 dany1

Offline

    Без стаж

  • Потребител
  • 4 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 05 January 2014 - 05:53 PM

Запалихме счупения мотор,оказа се скъсана верига изкривени прътове и скъсана шпонка
на зъбчатката на коляновия вал.Сега работи добре,но няма мощност.
Турбото работи добре но ме съмнява дебитомера -какво ще кажете?

Този пост е редактиран от dany1: 05 January 2014 - 05:55 PM


#11 Chefo77

Offline

    Пепсияндурник

  • Потребител
  • 2,120 Мнения:
  • Репутация: 133

Публикувано 05 January 2014 - 08:27 PM

Сигурни ли сте в правилното зацепване на веригата?
Ровърче с турбинка ... и Фиатче с турбинка

#12 Xitap

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 1,709 Мнения:
  • Репутация: 198

Публикувано 05 January 2014 - 10:28 PM

Запалихме счупения мотор,оказа се скъсана верига изкривени прътове и скъсана шпонка
на зъбчатката на коляновия вал.Сега работи добре,но няма мощност.
Турбото работи добре но ме съмнява дебитомера -какво ще кажете?

Е това как си успял да го направиш, нямам идея. Не е дебитомера, избягали са ти 2-3 зъба на зацепването.

#13 dany1

Offline

    Без стаж

  • Потребител
  • 4 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 06 January 2014 - 06:06 AM

Свалих схема от аутодате на веригата има черни прешлени и се слагат срещу
точките на зъбчатките там не може да се сбърка,но зъбчатката на коляновия вал беше изместена от шпонката
не знам дали не е местена помпата за да може да работи така-има ли вариант?
Но пък мотора работи добре на място...

Този пост е редактиран от dany1: 06 January 2014 - 06:07 AM


#14 Xitap

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 1,709 Мнения:
  • Репутация: 198

Публикувано 06 January 2014 - 07:53 AM

Свалих схема от аутодате на веригата има черни прешлени и се слагат срещу
точките на зъбчатките там не може да се сбърка,но зъбчатката на коляновия вал беше изместена от шпонката
не знам дали не е местена помпата за да може да работи така-има ли вариант?
Но пък мотора работи добре на място...

Има вариант такъв, като ще се продава колата. И след това колкото изкара. Но аз лично само съм чувал за това, имам познат, който ги прави тия мотори (правеше ги). И той вдигна ръце.







Tuning.bg

ЗА РЕКЛАМА:
-----------------------
Mtel: 0889090066

Persy

Можете да разпространявате съдържанието на този сайт свободно, като задължително посочите линк към Тuning.BG като източник. Трябва да укажете лиценза, който ползваме и да позволите и на друг да ползва съдържанието при същите условия.