Здравейте. От няколко дни съм собственик на гореописаната Тойота. Забелязах, обаче, един проблем. Още първия ден в който я подкарах, след около 20 километра градско каране, Check Engine светна. Горе-доли по това време ми направи впечатление че потеглям трудно от спряло положение на светофар. Около 1000 оборота на първа, двигателя започва да се бави и при по-рязко натискане на газта, колата забива муцуна и понякога дори гасне, когато отпусна съединителя. При потегляне от паркинг, съответно по-плавно набиране, този проблем не се усеща. Направи ми впечатление че под капака, от кутията в коята се намира въздушният филтър излизат две тръбички. Едната от тях не е свързана с отвора на кутията и просто виси. При опит да ги вкарам и двете се оказва че едната от тях просто не достига отвора, но съм сигурен че трябва да отиде там, защото просто наоколо няма друго място, в което да я вкарам. Възможно ли е от това място да се подава въздух към горивото и при тази конфигурация, ECU-то да отчита по-богата смес и затова да сваля оборотите? Следващата седмица ще отида на диагностика в Пит Стоп Ауто в Малинова Долина (тук прочетох добри отзиви за него), но искам да имам някаква предварителна информация. Бих се радвал да споделите мисли по въпроса.


Celica T23 трудно потегляне
#1
Публикувано 22 January 2014 - 03:01 PM
#2
Публикувано 18 February 2014 - 06:27 AM
Знам от какво е проблема. 0878 130 400 , ако си от Пловдив ще ти я оправя.

От стойноста на всяка една част закупена от мен , независимо на каква стойност ще отделя по 3лв в сметка, която смятам да даря за благотворителност.Има много деца, които нямат нашите възможности.Ние не сме бедни!Нека бъдем благородни!
#3
Публикувано 18 February 2014 - 09:26 AM
Точно в Тойота форума са хората , които могат да ти помогнат.Тук хората , които разбират рядко ще влезнат в този раздел.
Знам от какво е проблема. 0878 130 400resource://skype_ff_extension-at-jetpack/skype_ff_extension/data/call_skype_logo.png0878 130 400resource://skype_ff_extension-at-jetpack/skype_ff_extension/data/call_skype_logo.png0878 130 400resource://skype_ff_extension-at-jetpack/skype_ff_extension/data/call_skype_logo.png0878 130 400 , ако си от Пловдив ще ти я оправя.
Колега, не е лошо да споделиш какъв му е проблема, за да може и всеки друг влязъл и четящ, да има тази информация.
Call
Send SMS
Add to Skype
You'll need Skype CreditFree via Skype
Този пост е редактиран от barty: 18 February 2014 - 09:26 AM
#4
Публикувано 27 March 2014 - 02:00 PM
#5
Публикувано 27 March 2014 - 02:52 PM
Държиме ги, и като се надуят гледаме да освободим налягането, че да не замине гарнитуратаБях забравил за темата. Вече е оправено. Проблемът беше в откачен маркуч на въздушния филтър, заради който не се подаваше правилно въздух на горивото. След поставянето му на правилното място, този път много-много здраво и чистене на грешките на ECU-то в ПитСтоп, проблемът се оправи. Не знам доколко това би било полезно на някой друг, но все пак ще дам съвет- дръжте си маркучите в изправност.



- Unit1 харесва това

ЗА РЕКЛАМА:
-----------------------
Mtel: 0889090066

Можете да разпространявате съдържанието на този сайт свободно, като задължително посочите линк към Тuning.BG като източник. Трябва да укажете лиценза, който ползваме и да позволите и на друг да ползва съдържанието при същите условия.