IPB Style© Fisana

Форум на Tuning.bg

Mercedes SLK kompressor VS Audi A5 3.0 TDI


  • Не можете да пишете в тази тема
57 отговора на тази тема

#46 Bimero

Offline

    професионален шофьор

  • Драг състезател
  • 1,501 Мнения:
  • Репутация: 363

Публикувано 16 April 2014 - 08:47 AM

Бимеро наистина в сравнение с калибра верно е хладилник по отношение на аеродинамиката,обаче го погледни като джип тежащ 2300кг който до 250км/ч не се и задъхва дори затова дай боже всеки му такъв хладилник :)))


От тази гледна точка да..... но иначе си е голям туч, на който яко му пречи аеродинамиката на ДЖИП.... (За сравнение този мотор в М5 прави мазало и не един и два пъти са замервни едно срещо друго и е грозно за Х6-цата)!
<p>Bmw E30 М50b25(no vanus)stroke engine+Gt4088 by Bimero =madness-Coming Soon</p>

#47 iago

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 1,258 Мнения:
  • Репутация: 445

Публикувано 16 April 2014 - 09:42 AM

Joreto, честно казано изобщо не ми е направило впечатление ако има/няма такъв. Но дори да има, при pack-овете никъде по купето не пише AMG.

Една от най-грозните гледки която съм виждал е ML 320 CDI (ОМ642) с пакет AMG (илиенски) с табло AMG до незнам си колко оборота и всички други цигании. Ебал съм ти кефа да гледам как на всичката газ превключва в средата на оборотомера

Този пост е редактиран от iago: 16 April 2014 - 09:44 AM

  • jerry харесва това

#48 jerry

Offline

    възпитан младеж

  • Потребител
  • 2,970 Мнения:
  • Репутация: 687

Публикувано 16 April 2014 - 10:24 AM

Има надежда момчета - Чанков може да се е объркал малко, а е възможно да говори за новия туч на ГЛ с АМГ пакет (мотора му е 4.8 битурбо и относително лесно се засилва)... въпроса обаче не е за възможностите на "жипката" (въпреки че и аз се сериозно съмнявам достигането и задържането на подобна скорост да му е по силиците особено на "местна почва") :) . Тъй като темата тръгна от СЛК200К и сравняването му с А5 3.0ТДИ - добрата новина е в това че не ми "потегли" с обяснения за "байпаса на защитите" и "дабъл картите" :mrgreen: . Факт е обаче, че качественото засилване на 200к е много тегава откъм информация и предложения работа. Смяната на шайбите (и двете) както и ремапа сами по себе си са наистина "временни решения" - въпреки тях идва един момент в който колата сама се "връща" към фабричните си данни (по една или друга причина). Познаването на софтуера им е силно ограничено предвид рядкото използване на платформата му за доработки. Проблема най-лесно се решава с нова електроника и ...турбо конверсия - тогава нещата стават съвсем други и А5 с 3.0 ТДИ определено може да си набере ядове ;) ...междувременно Чанков наистина може сам да провери действителните факти като просто си замери колата на Кондьо (примерно) и/или в директна сверка с подобно Ауди (което е най-добре)... при всички положения тогава ще имаме основание за по-сериозен диспут по темата щото сега само си чешем езиците.... от друга страна - може и наистина колата му да се е засилила осезаемо не само като усещане и динамиката му да е константна във времето (без приливи и отливи както имат навика да правят 200к след засилване) :whistling: ...
Жорето и Крум знаят доста по темата :taunt:
ЕВАЛЛА БЕ СТАБИЛЯГИ!

#49 S55 AMG

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 1,175 Мнения:
  • Репутация: 98

Публикувано 16 April 2014 - 01:37 PM

Носе, само да те поправя 164 е купето (както Е39 при теб). АМГ мотора е 156, а 500 е с 273. И според мен никакъв шанс тоя туч да направи 270..

С55 АМГ, кажи ми само как сглоби АМГ и 500 в едно изречение? Да не говорим че ГЛ 164ка, няма АМГ. Само МЛ-а (пак 164ка) има.. И да.. всичко под АМГ ако се пусне с Е39 М-ката, няма да прилича на гонка.

Май ше излезе, че ти разбираш повече от мене а? ОбъркАл си се пич.
Казах, че джипа има амг ПАКЕТ а не че е 500 амг!
Колкото до Мката, защо не я сравним с еквивалента??
<p>

Уотс ап , мен , ар ду ю фаст мадафака ? :shock: :?: Уонт ю кам то Божурище Ейриа ту рейс уит БГ мадафака-бързаците ?

<br />

Браво фен препоръчвам ти херца брат ми с една 15ка правеше чудеса

<br /> Its not that the BMW driver sucked, its just the AMG is powered by satan in mechanical form<br /> Forum Racers- They have e faster car than you, ALWAYS</p>

#50 S55 AMG

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 1,175 Мнения:
  • Репутация: 98

Публикувано 16 April 2014 - 01:42 PM

Има надежда момчета - Чанков може да се е объркал малко, а е възможно да говори за новия туч на ГЛ с АМГ пакет (мотора му е 4.8 битурбо и относително лесно се засилва)... въпроса обаче не е за възможностите на "жипката" (въпреки че и аз се сериозно съмнявам достигането и задържането на подобна скорост да му е по силиците особено на "местна почва") :) . Тъй като темата тръгна от СЛК200К и сравняването му с А5 3.0ТДИ - добрата новина е в това че не ми "потегли" с обяснения за "байпаса на защитите" и "дабъл картите" :mrgreen: . Факт е обаче, че качественото засилване на 200к е много тегава откъм информация и предложения работа. Смяната на шайбите (и двете) както и ремапа сами по себе си са наистина "временни решения" - въпреки тях идва един момент в който колата сама се "връща" към фабричните си данни (по една или друга причина). Познаването на софтуера им е силно ограничено предвид рядкото използване на платформата му за доработки. Проблема най-лесно се решава с нова електроника и ...турбо конверсия - тогава нещата стават съвсем други и А5 с 3.0 ТДИ определено може да си набере ядове ;) ...междувременно Чанков наистина може сам да провери действителните факти като просто си замери колата на Кондьо (примерно) и/или в директна сверка с подобно Ауди (което е най-добре)... при всички положения тогава ще имаме основание за по-сериозен диспут по темата щото сега само си чешем езиците.... от друга страна - може и наистина колата му да се е засилила осезаемо не само като усещане и динамиката му да е константна във времето (без приливи и отливи както имат навика да правят 200к след засилване) :whistling: ... Жорето и Крум знаят доста по темата :taunt:

Да, наистина има много оскъдна информация за м271 мотора и засилването му, няма смисъл от празни приказки, живот и здраве ако се пускате тази година и имам време, с най-голямо удоволствие ще се присъединя и ще замерим колата.
Поздрави!
<p>

Уотс ап , мен , ар ду ю фаст мадафака ? :shock: :?: Уонт ю кам то Божурище Ейриа ту рейс уит БГ мадафака-бързаците ?

<br />

Браво фен препоръчвам ти херца брат ми с една 15ка правеше чудеса

<br /> Its not that the BMW driver sucked, its just the AMG is powered by satan in mechanical form<br /> Forum Racers- They have e faster car than you, ALWAYS</p>

#51 Joreto

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 1,582 Мнения:
  • Репутация: 248

Публикувано 16 April 2014 - 01:57 PM

Ако наистина имаш желание да си замериш колата, ще можеш да го направиш на 26 в Събота на Кондофрей.

#52 iago

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 1,258 Мнения:
  • Репутация: 445

Публикувано 16 April 2014 - 05:43 PM

.. нормално 500 амг си е, просто казах колко съм правил и вие почнахте баси.

Ти тук някъде да виждаш думичката пакет?

Пич, изобщо не съм се объркАл. Аз разбирам ужасно много повече от теб на тема Мерцедес. Само дето не виждам това какво общо има?

Едит: не е нужно да се чувстваш засегнат на тема Мерцедес. Никой не спори БМВ срешу Мерцедес. Ти попита какво кара Носа, та му се е сторил МЛ63-ката не особено бърз.

Този пост е редактиран от iago: 17 April 2014 - 07:41 AM


#53 nosferatu666

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 1,269 Мнения:
  • Репутация: 214

Публикувано 16 April 2014 - 05:47 PM

И аз нямам нищо против АМГ джипките. Кеф ти лукс, кеф ти звук, кеф ти проходимост. Просто си понатежават в комбинация със загубите по трансмисията не са нещо особено. От място са добре до определена скорост.

#54 iago

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 1,258 Мнения:
  • Репутация: 445

Публикувано 16 April 2014 - 05:50 PM

Мда, 164ката 63АМГ е един от Мерцедесите които лично мен ме е впечатлил най-много. Като оставим на страна, здравината му, мнооого готин автомобил. Ще карам такова с кеф. :whistling:

#55 1912

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 1,320 Мнения:
  • Репутация: 58

Публикувано 18 April 2014 - 09:58 PM

гледам темата е актуална та ,,, ако пича с слк като иска да тестваме
аз съм пак с ауди даже е А6 та и комби ... с 19 ка джанта пак 3,0 тди ??
Публикувано изображение

#56 bmwfen4e

Offline

    спазва правилата

  • Потребител
  • 247 Мнения:
  • Репутация: 50

Публикувано 19 April 2014 - 08:22 AM

Ху ху е са стана интересно.S55 и да снимаш! :bruce_lee:

#57 323f-fan

Offline

    спазва правилата

  • Потребител
  • 207 Мнения:
  • Репутация: 15

Публикувано 22 April 2014 - 11:50 AM

Ху ху е са стана интересно.S55 и да снимаш! :bruce_lee:


Ама камерата да е на таблото!
<p>БМВ 528 Е39</p> <p>HONDA CBR929RR</p>

#58 Varelq

Offline

    спазва правилата

  • Потребител
  • 272 Мнения:
  • Репутация: 18

Публикувано 04 June 2014 - 05:42 AM

гледам темата е актуална та ,,, ако пича с слк като иска да тестваме
аз съм пак с ауди даже е А6 та и комби ... с 19 ка джанта пак 3,0 тди ??

Един приятел си купил такова, А6 комби 3.0 ТДИ, но автомат...230-тина коня стоково. 2-3 коли беше в моя ползва в 2 от 3 старта. Единия ми го взе, защото се окопах на старта и после не влезна 3-та. Аудито тръгваше на газ със спирачка.
Ако си ръчка и се съберете някъде може да направим някой старт.
P.P.S.







Tuning.bg

ЗА РЕКЛАМА:
-----------------------
Mtel: 0889090066

Persy

Можете да разпространявате съдържанието на този сайт свободно, като задължително посочите линк към Тuning.BG като източник. Трябва да укажете лиценза, който ползваме и да позволите и на друг да ползва съдържанието при същите условия.