IPB Style© Fisana

Форум на Tuning.bg

Astra XE+++ vs. Honda 1.5 16v+


  • Не можете да пишете в тази тема
143 отговора на тази тема

#106 Varelq

Offline

    спазва правилата

  • Потребител
  • 272 Мнения:
  • Репутация: 18

Публикувано 29 May 2014 - 06:19 AM

Ей не знам ама тези хонди станали по-голяма секта от голфовете. В крайна сметка колко не турбо хонди бият БМВ-та 328-ци? Аз до сега видях само да се точат на 328-ци ама не и да преборят :)
Аз до сега от хондаджиите чета само оправдания че били само 1.5 или 1.6 двигатели... но иначе са много бързи :)

п.п. а иначе ги карат дълго време да... защото не се продават лесно и искаш не искаш си я държиш :)

Този пост е редактиран от Varelq: 29 May 2014 - 06:20 AM

P.P.S.

#107 dufos

Offline

    спазва правилата

  • Потребител
  • 285 Мнения:
  • Репутация: 22

Публикувано 29 May 2014 - 07:14 AM

....325ци все тая.принципно пиша.
ми не са много.328,200коня и 3000куб.не са по силата на много,но все пак има.аз лично наказах една,момчето ма преследва до паркинга в метро,щото беше разтревожен,че пада,та да разбере колко коня мие колата.бмвто беше наточено,но автоматик.
със сигурност се продават добре.всеки 2-3 младеж иска сивик,не мх6 и последно колко от масата автомобили по бг.пътищата сходни на1.6 125, малкия витек навървяват по добре от него,?
хонда са си секта,даже има и производни
<p>Има ли стокови 3ки,2.8за сверка в пловдив</p>

#108 murdera

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 1,814 Мнения:
  • Репутация: 359

Публикувано 29 May 2014 - 08:39 AM

Как може да слагаш под един знаменател турбо хондите и 328ци.....нелепо е. А 328ците заводски не знам защо ги барате като нещо кой знае какво(разбирай без чипове,генерации . сменяни дифове, колектори от М и т.н).
Просто голям % от старите коли са мъртви до безкрай, след ревизия на блока и главата, колата става друга......
пс2. 1.6 b16 сгъстен с рошави валове,всмукател афтърмаркет,колектор и генерация,на 900кг, ще сипе на доста бмв-та....

Този пост е редактиран от murdera: 29 May 2014 - 08:41 AM

[(__)____\H/____/(__)]

#109 1.8Turbo

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 1,925 Мнения:
  • Репутация: 369

Публикувано 29 May 2014 - 09:29 AM

със сигурност се продават добре.всеки 2-3 младеж иска сивик,не мх6 и последно колко от масата автомобили по бг.пътищата сходни на1.6 125, малкия витек навървяват по добре от него,?
хонда са си секта,даже има и производни


Да ти разкрия ли тайната, всички които са по-леки и по-мощни :D :D :D
Нано технологията всъщност е доста проста, хондите вървят щото са леки. B18 върви много нали? Може, но в 5-та ген. Като бях само с чип 1270 кила и 180 коня(мерен) карах със едно b18 170 коня 6-та 4 врата англичанка, не я знам как се води, сигуно пак е 100 кила по-лека и само 10 коня по-малко, но... не участваше. Всичко е проста физика, 2 коли мерени на дино и на кантар с еднакви тегло и сила и еднакви предавки и задвижване ще имат почти еднакви резултати ;) Както беше казал келеша в една друга тема, ако ще и волга да е като има 1000 кила и 1000 коня ще даде 9-тка. Натоварете една 125 хонда с 400 кила и я пуснете с един 320 анус и ще се види истината

П.с. има не малко стокови е30ки леко поолекотени с 2.5 мотори дето вървят доста прилично за конете си.

Този пост е редактиран от 1.8Turbo: 29 May 2014 - 09:33 AM


#110 dufos

Offline

    спазва правилата

  • Потребител
  • 285 Мнения:
  • Репутация: 22

Публикувано 29 May 2014 - 10:33 AM

съгласен съм,просто са леки,да и тва е една от причините да вървят.физиката си е физина,но натовари едно поло около 120 коня,на килата на сивик 125коня и ги пусни,да видим дали полото има участие.случайно го избрах,щото е по леко.друго,хонда е доста по пъргава и високооборотна от повечето.тва е другата причина да върви.
<p>Има ли стокови 3ки,2.8за сверка в пловдив</p>

#111 murdera

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 1,814 Мнения:
  • Репутация: 359

Публикувано 29 May 2014 - 10:35 AM

Натоварете една 125 хонда с 400 кила и я пуснете с един 320 анус и ще се види истината

Тука не си прав,първо защото такива хонди тежат над 1т.,2ро, 320ката не е 400кг по тежка,а около 250,3то е 150к.с 2.0,хондата е 1.6 125.4то за повече кила трябват повече н.М. Все едно да сложиме 2ма човека в хондата(1.6 125), и да я пуснем с Е36 316и..... Какво ще стане?
[(__)____\H/____/(__)]

#112 1.8Turbo

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 1,925 Мнения:
  • Репутация: 369

Публикувано 29 May 2014 - 10:51 AM

Прав съм щото хондата е изтребител, а бмв-то мъртвец и ти каам защо е така :) А това, че хонда са решили да правят малолитражки си е техен и ваш проблем и въпрос на избор, да не забравяме, че ВТИ 160 коня е топ версията на сивик 5, сравнявайте го с топ версията на е36, м3 ;)
Компакт 316 може да се сравни с 5-та 1.3 75 коня с +4 пасажера на борда :mrgreen:

Този пост е редактиран от 1.8Turbo: 29 May 2014 - 10:52 AM


#113 iago

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 1,258 Мнения:
  • Репутация: 445

Публикувано 29 May 2014 - 10:58 AM

Защо се сравнява основно кубатура? 1.6 Хондата е 125к.с... 316 е 100 к.с. Това без значение ли е?

Земята в Япония на обратно ли се върти? Гравитационното притегляне по-малко ли е? Изобщо.. физиката по-различна ли е?

Сещам се за прословуто бавния Сивик англичанка, който бил по-тежък и за това не вървял.. е мама му стара, нали е Хонда? Що не върви?

Аз подозирам, че Опел също е японска марка. Кадет С20ХЕ, върви повече от Астра С20ХЕ. Но не защото е лек.. защото е... ъъъ тако'а, защото е Хонда?

Хайде стига глупости за най-великата марка в историята на автомобилостроенето. Да ВТек-а няма аналог, но.. Втека е все едно 2 вала събрани е един. Не виждам с какво 300 градусов (примерно след 6к оборота) витек вал на Хонда е по-различен от 300 градусов нон-витек вал на.. Хонда?

Иво, Prelude-а ти тежи горе долу колкото е36 май? 2.3.. е доста близко до 2.5, защо сток не върви колкото 325ца или дори повече? Нали е Хонда?



Едит: Значи да обобщим! 320ката е 150к.с. а 1.6 - 125к.с. и не е честно. Ооообаче 1.6 125 к.с. срещу 316ка 100 к.с. е честно?

Този пост е редактиран от iago: 29 May 2014 - 11:00 AM


#114 murdera

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 1,814 Мнения:
  • Репутация: 359

Публикувано 29 May 2014 - 11:01 AM

Щото е по-слаб, по малко коне и по малко обем,4 вс 6 цил.(онда в6 2.8 е 280-290 к.с)(2.3 вс 2.5)...160 с/у 192..... Вече 200к.с(2.2) кат моя прелюд върви повече от 325ца,килата са еднакви, 7 коня е отгоре, 0.3 по малко обем
пс. аз не казвам, че като е хонда тряааа върви много,просто да сравняваш М3 с ВТИ е смешно...
пс. е като и 2те са 1.6 и еднакви кила, що да не е честно? Просто 1.6 мотора на бмв е доста по слаб...какво толкова чудно има.Сегмента им на моторите от 2.0 и надолу е зле...За това си имат 2.8,3.0 и Мки.....
пс3. имаше миналата година на кондо 2 старта м/у прелюд 4та 2.2 200к.с и Е36 2.8 и вървяха абсолютен кантар,биеше по добрия RT . Момчето с прелюда каза че бил сток, за бмв-то не знам

Този пост е редактиран от murdera: 29 May 2014 - 11:20 AM

[(__)____\H/____/(__)]

#115 mladengsi

Offline

    примерен шофьор

  • Потребител
  • 310 Мнения:
  • Репутация: 77

Публикувано 29 May 2014 - 11:18 AM

Колкото пъти влезна в тоя раздел, все някой оборва ФИЗИКАТА с марки и секти.

Разберете, че италянки, японки, опели, М-ки, семки, С20хе-та, термоленти и прочее нямат НИКАКВО значение, всичко е кила, ко не, нютони графика, гуми, кутия и съпротивление.. Кви са тия 4, човека в d13-ka, 15 човека в ХЕ срещу Хамър и т.н?!?

Какво ще разберете, като се изравнят килата на сивик 1.3 и се пусне с 316-ка, че конете на БМВ-то са някак си "по-истински" или инжовете преди 25 год. в Япония са смятали по-добре от в Мюнхен...

пс2. 1.6 b16 сгъстен с рошави валове,всмукател афтърмаркет,колектор и генерация,на 900кг, ще сипе на доста бмв-та....


Абе недей, че ще се появи 1.5 mini-me с термолента и в купе на сивик седан с ремарке и ще ги отвее 'сите забивайки ниска 11-ка и нов рекорд в FWD.. :shifty:

Този пост е редактиран от mladengsi: 29 May 2014 - 11:20 AM


#116 iago

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 1,258 Мнения:
  • Репутация: 445

Публикувано 29 May 2014 - 11:49 AM

Ами не е честно защото 316ката е по-малко коне, повече загуби (задно).. като цяло е 8 клапанов мотор и т.н.. Не е честно защото нито малкия втек е създаден да бъде пряк конкурент на 316ката, нито обратното твърдение е вярно. Да се сравнява М-ка с б16ка също е страшен смях. До там ли паднаха БМВ феновете?

Изтъкване на която и да е марка като "втора физика" е нелепо. Не знам защо винаги се задълбава в посока как Хонда са най-великите и всеки карал Хонда трябва да се възприема за аристократ. В случая не визирам теб, Иво. Японците са решили да извадят голяма литрова мощност още от завода.. и в комбинация с тегло, предавки и range примерно, колата върви. Толкоз.

UPG пък си направиха Опел.. мощност, кила, сцепление, предавки... скъпи и уместно инсталирани афтърмаркет части. Както ще се случи с добре подготвен Форд, Волво, Мазда, ФВ..

Темата се превърна в поредното дъвкане на едно и също.. Япония срещу физиката.

#117 murdera

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 1,814 Мнения:
  • Репутация: 359

Публикувано 29 May 2014 - 12:10 PM

UPG пък си направиха Опел.. мощност, кила, сцепление, предавки... скъпи и уместно инсталирани афтърмаркет части. Както ще се случи с добре подготвен Форд, Волво, Мазда, ФВ.

За това съм съгласен, но не мога да отрека,че като цяло хондовите глави с втек, са едни от най-добрите заводски такива, с най-голямото VE.... затова и изкарват доста коне/л. Просто това е така, колкото и да не им се вярва на сектантите. Ясно, е че с някакъв афтърмаркет вал на 300++++++ градуса няма да има нужда от витек,а и като добавим някакъв "ужасен" порт на главата(тъй де 5 angle valve job) и то кО стана? Няква "ламарина" дето някога е имала марка,а вече е куп сбирщайн от хай перформънс части...
  • iago харесва това
[(__)____\H/____/(__)]

#118 rulemakerR

Offline

    млад шофьор

  • Потребител
  • 58 Мнения:
  • Репутация: 6

Публикувано 29 May 2014 - 12:11 PM

Е ок, очаквам тогава 316-ка която да ме бие, купето ми тежи колкото 316-ка, същите коне е и е с по-малък въртящ момент. Даже и пасажер ще кача ;)
М3-ката може да я сравнявате с НСХ, то сравнението е направено вече де, ама ако държите мога да ви кача клипа :Д :Д :Д смятам се досещате как бавареца просто няма участие

#119 nosferatu666

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 1,269 Мнения:
  • Репутация: 214

Публикувано 29 May 2014 - 12:19 PM

Даже и с NSX не може да се сравнява. По-скоро М1 трябва да се сравнява с NSX, но пък имат огромна разлика в годините на производство.

P.S Някой знае ли времето на напълно сток NSX на 1/4 миля ?

Този пост е редактиран от nosferatu666: 29 May 2014 - 12:22 PM


#120 Bimero

Offline

    професионален шофьор

  • Драг състезател
  • 1,501 Мнения:
  • Репутация: 363

Публикувано 29 May 2014 - 12:28 PM

Аз точно това имах в предвид ТОЧНО ТОВА, което се коментира от около 5-6 поста насам! Нямам нищо против която и да е марка......... просто ми прави впечатление как понякога някой фен съвсем '' СЛУЧАЙНО'' извисява марката си като най-велика!Aз като чета по други форуми, ми прави яко впечатление как ВИНАГИ има някой Хонда фен, който направо се присмива и усмива всички други(както беше едно време в БМВ форума.... смях най-безобразен от превъзбудени 14-16 годишни гледащи клипове в нета)!

Гледам все сравнявате някакви БМВ-та с Хонди, ем извинявам се, но АЗ ПРЕДИ ВАС преборих физиката и съм побеждавал 1.6 малък в-тек с 320-ката,когато ПОДЧЕРТАВАМ беше сток.... (125-цата беше сегашната Хонда на Рибата но с първия си мотор)........!

Няма нищо лошо в споровете, така се раждат много неща, но се минава определено време и някой фен на някоя марка ИЗБУХВА!

Този пост е редактиран от Bimero: 29 May 2014 - 12:33 PM

<p>Bmw E30 М50b25(no vanus)stroke engine+Gt4088 by Bimero =madness-Coming Soon</p>







Tuning.bg

ЗА РЕКЛАМА:
-----------------------
Mtel: 0889090066

Persy

Можете да разпространявате съдържанието на този сайт свободно, като задължително посочите линк към Тuning.BG като източник. Трябва да укажете лиценза, който ползваме и да позволите и на друг да ползва съдържанието при същите условия.