IPB Style© Fisana

Форум на Tuning.bg

Към съдържанието

Citroen C5 3.0 HDI vs ...


  • Не можете да пишете в тази тема
33 отговора на тази тема

#1 MiroslavGruev

Offline

    опитен шофьор

  • Facebook users
  • 110 Мнения:
  • Репутация: 21

Публикувано 20 July 2014 - 04:48 PM

Тази седмица се замерих с колите на двама приятели. Бяхме се събрали компания и ни стана интересно как ще се представят 3 много различни автомобила един срещу друг. Накратко за колите:

Ситроен-а е 3.0 HDI 241 коня, автоматик и има PowerBox, но мощността и въртящия момент са фабрично ограничени на 1-ва и 2-ра скорост за да не счупи кутията. :dknow:

БМВ-то е e46 330 CI 231 коня и има М-кова генерация или поне прилича на такава.

Пежо-то е 106 GTI 1.6 120 коня, като колата е с шпер и няма и 900 килограма.

Гонката с БМВ-то беше от 40км/ч до 200км/ч, а с Пежото беше 402 метра.

Предположения?
<p>Citroen C5 III 3.0 V6 HDI BiTurbo Exclusive</p> <p>Citroen XM 2.2 HDI BiTurbo Exclusive</p> <p>Citroen XM 3.0i V6 24V Exclusive<br /> Citroen CX 2.5 GTI TURBO II<br /> Citroen CX 2.5 D Super</p> <p>Citroen GSA 1.3 Pallas</p> <p>Citroen DS 2.0 </p> <p> Peugeot 405 Mi16 4x4</p>

#2 snarl

Offline

    спазва правилата

  • Потребител
  • 276 Мнения:
  • Репутация: 29

Публикувано 20 July 2014 - 06:41 PM

Гледах няколко коли в madness motorposrt които отидоха за ремап с Powerbox и почти нямаха изменения от заводските данни да не кажа че в някои от случаите бяха надолу . Моят съвет е да си направиш един качествен remap :)

Иначе според мен пежото не участва ако е сток .

БМВ-то не пише дали и то е автомат но според мен ще да е някакъв кантар

#3 Street-warrioR

Offline

    примерен шофьор

  • Потребител
  • 366 Мнения:
  • Репутация: 27

Публикувано 20 July 2014 - 07:29 PM

Ако БМВто е автомат ще падне от Ситроена, ако е ръчка трябва да бие...
А 106цата на 402м ще бъде застигната и подмината точно на финала... тва е според мен :)

Този пост е редактиран от Street-warrioR: 20 July 2014 - 07:32 PM


#4 MiroslavGruev

Offline

    опитен шофьор

  • Facebook users
  • 110 Мнения:
  • Репутация: 21

Публикувано 20 July 2014 - 08:16 PM

Прав си колега, разликата с PowerBox-a не е голяма, а този мотор има доста потенциал. Ремап смятам да направя скоро, все още не съм решил къде обаче. Това което ме спираше да не го направя веднага след като купих колата, е че кутията няма да издържи на по-големия въртящ момент. Вече имам една резервна и мисля да рискувам.

BMW-то е с ръчна кутия.
<p>Citroen C5 III 3.0 V6 HDI BiTurbo Exclusive</p> <p>Citroen XM 2.2 HDI BiTurbo Exclusive</p> <p>Citroen XM 3.0i V6 24V Exclusive<br /> Citroen CX 2.5 GTI TURBO II<br /> Citroen CX 2.5 D Super</p> <p>Citroen GSA 1.3 Pallas</p> <p>Citroen DS 2.0 </p> <p> Peugeot 405 Mi16 4x4</p>

#5 MiroslavGruev

Offline

    опитен шофьор

  • Facebook users
  • 110 Мнения:
  • Репутация: 21

Публикувано 26 July 2014 - 04:30 PM

Пежото на самия старт ми взима 1 "калник" и след това плавно дръпва още метър напред. За кратко вървим така и малко след 300 и някой метър започвам да го настигам и изпреварвам. На 400 метра съм кола и половина пред него и продължавам да се отдалечавам доста енергично. Пробвахме и един летящ от 40км/ч, но там е грозно...

BMW-то ми дърпа 2 коли на самия старт след, което до 200км/ч се движим без промяна в дистанцията между нас.
<p>Citroen C5 III 3.0 V6 HDI BiTurbo Exclusive</p> <p>Citroen XM 2.2 HDI BiTurbo Exclusive</p> <p>Citroen XM 3.0i V6 24V Exclusive<br /> Citroen CX 2.5 GTI TURBO II<br /> Citroen CX 2.5 D Super</p> <p>Citroen GSA 1.3 Pallas</p> <p>Citroen DS 2.0 </p> <p> Peugeot 405 Mi16 4x4</p>

#6 turboa3

Offline

    професионален шофьор

  • Драг състезател
  • 641 Мнения:
  • Репутация: 195

Публикувано 26 July 2014 - 08:19 PM

От кой град си Колега и къде давахте газ?
10.8 сек/400 с 231км терминална

#7 MiroslavGruev

Offline

    опитен шофьор

  • Facebook users
  • 110 Мнения:
  • Репутация: 21

Публикувано 27 July 2014 - 05:19 AM

Казанлък
<p>Citroen C5 III 3.0 V6 HDI BiTurbo Exclusive</p> <p>Citroen XM 2.2 HDI BiTurbo Exclusive</p> <p>Citroen XM 3.0i V6 24V Exclusive<br /> Citroen CX 2.5 GTI TURBO II<br /> Citroen CX 2.5 D Super</p> <p>Citroen GSA 1.3 Pallas</p> <p>Citroen DS 2.0 </p> <p> Peugeot 405 Mi16 4x4</p>

#8 turboa3

Offline

    професионален шофьор

  • Драг състезател
  • 641 Мнения:
  • Репутация: 195

Публикувано 27 July 2014 - 08:54 AM

Поздравления Колега щом и двамата си ги изпреварил не е бавен френския звяр :ok:
10.8 сек/400 с 231км терминална

#9 stanio.turbinata

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 1,015 Мнения:
  • Репутация: 143

Публикувано 02 August 2014 - 09:36 AM

Пежото на самия старт ми взима 1 "калник" и след това плавно дръпва още метър напред. За кратко вървим така и малко след 300 и някой метър започвам да го настигам и изпреварвам. На 400 метра съм кола и половина пред него и продължавам да се отдалечавам доста енергично. Пробвахме и един летящ от 40км/ч, но там е грозно...

BMW-то ми дърпа 2 коли на самия старт след, което до 200км/ч се движим без промяна в дистанцията между нас.


Което според мен означава,че реално твоята кола е малко по-бърза.Просто старта значи и е зле :wink:

#10 Street-warrioR

Offline

    примерен шофьор

  • Потребител
  • 366 Мнения:
  • Репутация: 27

Публикувано 02 August 2014 - 08:38 PM

Което РЕАЛНО означава, че вървят абсолютно еднакво, като изключим старта.....

#11 stanio.turbinata

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 1,015 Мнения:
  • Репутация: 143

Публикувано 02 August 2014 - 09:15 PM

Което РЕАЛНО означава, че вървят абсолютно еднакво, като изключим старта.....


Даамм.Повечето така ще си помислят,обаче има едно нещо наречено ускорение което маалко променя нещата ;) Ще се повторя можеби потретя или почетвъртя незнам но отново ще цитирам "Maxo" който го беше обяснил доста добре,но ето нещо като моя интерпретация по въпроса ;)

Ако две коли тръгнат по сходният начин то тази която издърпва първоначално с някаква разлика(в случая с две коли)то тази кола има по-голямо ускорение(поради някаква причина-било то гуми,шофьор,"фал-старт" и т.н)Физиката казва,че в този случай тази кола с увеличаване на скоростта трябва да продължава да трупа преднина пред автомобила с по-малкото ускорение(ако разбирасе се смята,че иначе двата автомобила вървят еднакво).В случая обаче тази разлика остава постоянна което води до извода,че вторият автомобил(с по слабото ускорение на старта) успява да топи с увеличение на скоростта тази "натрупваща" се от първият автомобил разлика.От което пък следва,че вторият автомобил е малко по-бърз просто старта му куца.Ако не ви се вярва може да го проверите с два абсолютно еднакви автомобила.Нека просто единият направи по добър старт и след това да дадът цялата газ и двата автомобила да видят какво ще се случи ;) Ако не разполагате с два еднакви автомобила може да прибегнете към любимите компютърни автомобилни симулатори(да и в тях има много истини ;) ).Взимаш една кола,пускаш тъй наречения "Ghost" режим(за тези които незнаят какво е това е едно бледо копие на твоята кола което ти показва най-доброто време което си дал като се движи реално с теб по време на опитите),правиш два старта като при единият си тръгваш на макс и даваш цялата газ а на другият малко по-слаб старт и след това цялата газ....Според повечето автомобилисти (включително и ти да не се обидиш)би трябвало да се получи същото като в темата нали?първият силен старт дърпа две коли и така се запазва разликата до финала? :whistling: Да ама не.Ще видиш как по добре стартиралият автомобил баавно се отдалечава трупайки преднина от иначе абсолютно същият автомобил ;) Надявам се бях изчерпателен не ангажирам никого с мнението си и се надявам да няма засегнати :)

Правихте ли летящ с това БМВ? :shifty: Според мен нещата ще са по други тогава :hmm:

Този пост е редактиран от stanio.turbinata: 02 August 2014 - 09:17 PM


#12 didich

Offline

    примерен шофьор

  • Потребител
  • 464 Мнения:
  • Репутация: 68

Публикувано 04 August 2014 - 07:52 AM

stanio.turbinata, напълно логично обяснение, когато едната кола тръгне по добре е нормално да стигне определена скорост по бързо от другата, тоест ще има разлика в скоростта на двете коли, а когато има разлика в скоростта е логично едната да разтегля, а не да стоят на "кантар" с 2 коли разлика /говорим за еднакви коли с еднакви мощности/. Двете коли ще се закантарят чак когато достигнат максимална скорост.

#13 pav

Offline

    нов шофьор

  • Потребител
  • 17 Мнения:
  • Репутация: 1

Публикувано 04 August 2014 - 04:23 PM

да извинява момчето,че малко встрани от темата,ама ако има нещо организирано в казанлък или може да събере няколко коли да сподели да дойдем да се позабавляваме

#14 MiroslavGruev

Offline

    опитен шофьор

  • Facebook users
  • 110 Мнения:
  • Репутация: 21

Публикувано 04 August 2014 - 06:31 PM

С БМВ-то успяхме да направим само един старт. Втори след като ремапна Ситроена, което се надявам да стане сравнително скоро. Още обаче не съм решил къде, някой ако може да препоръча, ще съм благодарен.

p.s. В Казанлък доста често се организира нещо, но напоследък не мога да си вдигна главата от работа и не съм посещавал никакви мероприятия от подобен характер и съответно нямам информация къде и кога ще е следващото.
<p>Citroen C5 III 3.0 V6 HDI BiTurbo Exclusive</p> <p>Citroen XM 2.2 HDI BiTurbo Exclusive</p> <p>Citroen XM 3.0i V6 24V Exclusive<br /> Citroen CX 2.5 GTI TURBO II<br /> Citroen CX 2.5 D Super</p> <p>Citroen GSA 1.3 Pallas</p> <p>Citroen DS 2.0 </p> <p> Peugeot 405 Mi16 4x4</p>

#15 MiroslavGruev

Offline

    опитен шофьор

  • Facebook users
  • 110 Мнения:
  • Репутация: 21

Публикувано 03 January 2015 - 09:49 PM

ХМ 3.0 V6 194 коня с ръчна кутия Vs БМВ е30 с мотор 2.0 V6 150 коня от е36, генерация и общо тегло 1050 килограма.
Имаше два старта, един от място и един летящ. Предположения?
<p>Citroen C5 III 3.0 V6 HDI BiTurbo Exclusive</p> <p>Citroen XM 2.2 HDI BiTurbo Exclusive</p> <p>Citroen XM 3.0i V6 24V Exclusive<br /> Citroen CX 2.5 GTI TURBO II<br /> Citroen CX 2.5 D Super</p> <p>Citroen GSA 1.3 Pallas</p> <p>Citroen DS 2.0 </p> <p> Peugeot 405 Mi16 4x4</p>







NEG

ЗА РЕКЛАМА:
-----------------------
Mtel: 0889090066
Vivacom: 0878690066
Globul: 0899669699

Persy

Можете да разпространявате съдържанието на този сайт свободно, като задължително посочите линк към Тuning.BG като източник. Трябва да укажете лиценза, който ползваме и да позволите и на друг да ползва съдържанието при същите условия.