IPB Style© Fisana

Форум на Tuning.bg

Натройка на Thunder TCA-2061 + малък бас


  • Не можете да пишете в тази тема
4 отговора на тази тема

#1 vnukata

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 1,252 Мнения:
  • Репутация: 24

Публикувано 21 October 2014 - 11:23 AM

В момента усилвателя свири на нисък Level и восок Bass EQ , LPF на минимум. Баса е малък 5" на TVM с бокс за под седалка(с малък литраж), който съм сложил в багажника. Мога ли да получа ефект от към удар без да претоваря говорителя.В момента е едно мазало, чуват се ниските честоти но без ударност. Как да я направя тая прословута настройка с тая ши*ана конфигурация. В момента е вързан на Bridge и май ще е хубаво само на единия канал да го вържа.
<p>Публикувано изображение</p>

#2 Lenin89

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 2,683 Мнения:
  • Репутация: 355

Публикувано 21 October 2014 - 11:47 AM

Махаш Bass EQ-то и си настройваш нивото според гейна. LPF-а според конфигурацията на колата, но обикновенно е между 50-80 херца.

Ударността е комплекс от много фактори, кой влияе повече - кой по-малко - говорител + бокс + усилвалвател + плеър + акустика на купето и т.н. и т.н.

Аз не знам каква ударност може да се очаква от 5" драйвер, бил той и в обем...
Измервам реални T/S параметри на говорители с Dayton AudioDATS V2 !

#3 vnukata

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 1,252 Мнения:
  • Репутация: 24

Публикувано 21 October 2014 - 12:02 PM

Така си е, но ми писна от големи боксове, не искам да дупча и кора, друг вариант е смяна на предна или задна линия, но задна няма много смисъл защото там има място за 5" говорители с което няма да постигна нищо. Колата е Fiat brava, с което съм още по граничен защото предната линия е от 5х7 мидове и освен от серията ESK на хертц друго не се сещам, пък и няма ресурс за такива в момента.
Та по въпроса, ако усиля гейна, макар и с изключен боост няма ли по голяма вероятност да изгоря говорителя, другото което е да го оставя ли на Bridge?

Този пост е редактиран от vnukata: 21 October 2014 - 12:05 PM

<p>Публикувано изображение</p>

#4 Lenin89

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 2,683 Мнения:
  • Репутация: 355

Публикувано 21 October 2014 - 12:11 PM

Всъщност сега има далеч по-голям шанс да направиш някой фал, пред това да изключиш всякакви loudness, bass boost-ове, eq-та, SLA и един куп глупости и само да си усилиш гейна.

Тая предна линия на херц с адекватен усилвател си свири прилично, това е вариант 1.

Вариант 2 е малък суб в малък бокс - GZ/Hertz/DLS/Alpine/Helix всичките имат адекватни предложения за 8"-10" субчета малък обем. Обаче за да свири в малък обем, бюджета няма как да не скочи. Въпреки че на 1-во време, можеш да ползваш този усилвател, тъндъра и да си намериш за под 100лв втора ръка адекватен бас, да му сковеш един малък бокс и пак можеш да постигнеш целите си под 100лв инвестиция.

Вариант 3 - задни линии не коментирам... :no:
Измервам реални T/S параметри на говорители с Dayton AudioDATS V2 !

#5 vnukata

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 1,252 Мнения:
  • Репутация: 24

Публикувано 21 October 2014 - 12:18 PM

Вариант 2 го изключвам, имам 8" много хубаво басче на audiotop с кутия 20литра и ми звучеше перфектно според изискванията ми, но смятай щом и то взе да ми пречи в багажника :mrgreen: .

Но както и да е... разбрах за настроките на усилвателя спрямо сега както ми трябва.
Благодаря ти Lenin89, не за първи път ми помагаш :ok:
<p>Публикувано изображение</p>







Tuning.bg

ЗА РЕКЛАМА:
-----------------------
Mtel: 0889090066

Persy

Можете да разпространявате съдържанието на този сайт свободно, като задължително посочите линк към Тuning.BG като източник. Трябва да укажете лиценза, който ползваме и да позволите и на друг да ползва съдържанието при същите условия.