Автомобилни новини

Регистрация
Марка автомобили започва с op...? /изпишете цялата дума/:
С регистрацията си се съгласявам с условията за ползване на Tuning.bg!
Регистирай се с съществуващ акаунт
Логин
Забравена парола?
Забравена парола
Въведете е-майла с които сте се ригистрирали.

(ГАЛЕРИЯ) Тествахме Новия Range Rover! Царски Трон с Много Играчки!

  • print
  • text
(ГАЛЕРИЯ) Тествахме Новия Range Rover! Царски Трон с Много Играчки!
Снимка: Интернет

Ако предишният Range Rover беше гурме вечеря създадена с най-фините продукти, то новият модел е същото, но с една прекрасна чаша червено вино.

 

Малкото кусури, които пречиха на предшественика да постигне легендарен статут са безпроблемно изгладени.

 

 

Задвижването остава същото, за това преди да минем към новостите, нека си поговорим за него първо.

 

Под капака на колата, която карахме се намира познат и непроменен 4.4 V8 дизел разполагащ с 340к.с., но по-важно, над 700Нм въртящ момент.

 

Разликите с по-малкия брат, Sport се усещат веднага. Vogue потегля по-тежко а окачването му е настроено за максимален комфорт, дори в динамичен режим.

 

В по-високите обороти двигателят звучи прекрасно и ускорява със сила, но никога не стряска пътниците и шофьора с внезапни реакции или придърпвания.

 

Трансмисията е калибрирана по подобен начин. При Sport тя реагира значително по-агресивно и рязко, докато Vogue омекотява всичко, въпреки че самите смени не са по-мудни.

 

Движейки се по магистрала, Vogue предоставя ниво на комфорт равно с това на S-Класа и леко настъпвайки територията на Bentley и Rolls-Royce.

 

 

По леки неравности купето се носи като окачено на облак. Стабилността при по-високи скорости е сравнима с Немски автомобил, въпреки че возията е осезаемо по-мека от Швабските конкуренти.

 

За офроуд качествата няма какво да говоря. Благодарение на подобрената Terrain Response 2 Range Rover се справя безпроблемно с почти всеки терен, дори с нископрофилни гуми и огромни джанти.

 

Тази способност вдъхва толкова много доверие, че Land Rover изрично ви предупреждават чрез инфотейнмънт системата да не пренебрегвате законите на физиката ако решите да се правите на откривател.

 

За да видите на какво е способна Terrain Response 2, вижте ни галерията от офроуд теста на обновения Range Rover Sport тук.

 

Но сега нека минем към новото. От гледна точка на дизайна, промените са типични за фейслифт – малки, но наложителни.

 

Новите изцяло LED фарове са по-стегнати и агресивни въпреки, че малко ми липсва ксенон лупата, която приличаше на фотографска леща.

 

 

Задните светлини също са претърпяли леки промени, като успяват да изглеждат ретро и много модерни по едно и също време.

 

Предната и задна броня са нови и много успешно допълват по-агресивната визия на светлините. Влезте в интериора обаче и уау факторът веднага лъсва пред вас.

 

В желанието си да елиминират повечето физически бутони, инженерите от Panasonic са успяли да разработят изключително сложна инфотейнмънт система, която разчита на два десет инчови екрана с 2K резолюция.

 

За първи път се запознах с новата система във Velar  и мога да кажа, че това е огромна глътка свеж въздух!

 

Най-големият недостатък на Vogue вече е най-интересната част от него, понеже освен красотата си, системата реагира бързо на докосване и ви дава избори.

 

 

Двата екрана почти не се препокриват като информация. Най-често горният екран контролира навигацията, аудиото, телефона и всички по-задълбочени настройки на автомобила.

 

Долният екран се концентрира върху климатичната система, седалките и динамичните режими на колата.

 

Хитро решение са и врътките, които съществуват върху екрана изпълнявайки много функции от затопляне и охлаждане на седалките, през сила на духалката и избор на различни режими за движение.

 

Може да звучи малко объркващо, но в рамките на 15 минути системата става интуитивна и много приятна за използване.

 

 

Третият екран се намира пред водача и той е най-големият със своите 12.3 инча.

 

Визуалните му конфигурации са толкова обширни, че ако искате да виждате само песента, която слушате на цял екран, можете.

 

Изобщо, само в рамките на няколко години дигиталните скоростомери се превърнаха от красива играчка в страхотен и лесен за използване медиен център.

 

Отдръпвайки се от екраните вече може да си поговорим и за останалата част от интериора.

 

Седалките са нови и осезаемо по-меки и широки от предишния модел. Функцията за масаж е страхотна а настройките за позицията на седене – почти безкрайни.

 

Копчета за контролиране на прозорците са вече метални, хладни и приятно кликащи с тежест.

 

Всичко останало е почти същото, но то си беше перфектно така или иначе.

 

Тестовата кола беше обурудвана и с най-върховата аудио система на Meridian с 1700 Вата.

 

 

Тя разполага 29 говорителя из купето на най-странни места като тавана, гърба на предните седалки и багажното отделение.

 

Плюсът на това е, че независимо от позицията ви в автомобила ще чувате музиката еднакво добре и качествено.

 

Въпреки това не бих казал, че повечето хора ще усетят разлика между тази система и по-базовата с 825 Вата.

 

Двете са перфектно балансирани и не позволяват изкривяване , дори при оглушаващи нива. Различните настройки на съраунда също добавят слой контрол върху звука и това е добре дошло.

 

Всеки пасажер на задната седалка разполага с екран, който може да се контролира чрез докосване или с дистанционно управление.

 

Добавен е HDMI интерфейс и два контакта на 230 волта… да! Ако искате може да си играете на PS4-ката все едно сте у дома.

 

 

Не виждаме как тази атмосфера може да бъде скучна за което и да е било дете на дълъг път. Страхотна идея за контактите!

 

Въпреки това, задните седалки са малко по-тесни от тези, които ще намерите в лимузина, но Range Rover могат да ви предложат и дълга база, която решава този проблем.

 

В крайна сметка, какво мисля за Vogue? Това е SUV, който ще ви достави едно и също удоволствие от пътуването независимо дали сте с базовия V6 дизел под капака или пет литровия V8 бензин.

 

От момента в който се качите зад волана абсолютно нищо няма да ви подтикне към агресивно шофиране, даже точно обратното…често ще карате под ограничението.

 

 

Целият пакет, от изолацията на външния свят до царската позиция на седене превръщат Vogue в SUV без аналог.

 

Може да има по-динамични конкуренти, но нито един от тях няма характера, който ще намерите при тук.

 

Истината е, че ако това беше автомобилът, който ще трябва да карам до края на живота си, нямаше да се възпротивя даже са секунда просто защото може всичко.

 

Ако искате да разберете повече за новия Vogue:

Moto-Pfohe - Бул. Сливница 444, София

Тел.: (02) 984 2 222

E-mail: office@motopfohe.bg

 

 

 

Галерия - (ГАЛЕРИЯ) Тествахме Новия Range Rover! Царски Трон с Много Играчки!
  • Етикети:
Автор: Tuning.bg Екип
Покажи още коментари Показани 0 от 0 коментара
Напиши коментар
  • За да напишете коментар
    трябва да сте логнат.
  • Нова регистрация Става бързо и е
    напълно безплатно.
  • Съзадане на профил чрез
    Facebook

Още новини:

image
image
image
image