Продажбите на Infiniti официално стартират на 8 ноември 1989 г. в САЩ, но плановете за Infiniti се зараждат през 1985 г., когато е създаден строго секретният “Horizon Task Force” – група в рамките на Nissan с визия за създаването на нова луксозна спортна марка.
Тъй като американските и европейските луксозни марки вече са добре застъпени на американския пазар по това време, инвестицията и рискът в това начинание са големи. Имайки възможността да започне от “бял лист хартия”, екипът Horizon Task Force гледа всеобхватно на нещата. Те гледат на луксозните автомобили не само от гледната точка на продукта, но и на целия процес на притежание на автомобилите.
Horizon Task Force изучава отблизо водещи компании в сферата на обслужването извън автомобилната индустрия, включително Federal Express, хотелите Four Seasons и магазините Nordstrom. Тези проучвания на Task Force са повлияли директно върху всеки един аспект – от дизайна на шоурумите на Infiniti, които изглеждат по-скоро като луксозни хотели отколкото като дилърство за автомобили, до най-малките детайли на марковата идентичност като дизайна на визитните картички и опаковките на частите и аксесоарите.
Тази ориентирана към клиента философия, по-късно наречена “Infiniti Total Ownership Experience”, е приложена в политиката на обслужване, която включва нечуваното по онова време предлагане на заместващ автомобил.