Jaguar

Регистрация
Марка автомобили започва с op...? /изпишете цялата дума/:
С регистрацията си се съгласявам с условията за ползване на Tuning.bg!
Регистирай се с съществуващ акаунт
Логин
Забравена парола?
Забравена парола
Въведете е-майла с които сте се ригистрирали.
  • Общо инфо
  • Преди 1980
  • Между '80 и '90
  • Между '90 и '00
  • В наши дни
    • Ягуар е престижна британска марка автомобили. До 2008 година дъщерна компания на концерна Форд. От 2008 година принадлежи на индийската компания Tata Motors.

    • В годините след Втората световна война 1, сър Уилям Лайънс, тогава известен като Бил, се оказа млад производител мотоциклет с кош налудности за величие.Той е амбициозно да се движат с коли, а през 1927 г., той използва лястовица кош работници умения треньор, което ще направи органи за Остин седмици, като им предоставя статут, те едва ли заслужава.
        Въпреки това, в луксозен тълпата Brooklands, дори и след като фабриката се премества в Ковънтри, лястовици и техните наследници на SS1 и SS2 са малко безразлични.Те бяха осмивани за това, че дълго капака на двигателя и слаб двигател, и повечето от техните компоненти са направени от обема производители като стандарт, както и ентусиасти, които не може да знае по-добре, отказа да се вземат от козметични трикове, като например две тона боя иниска линия на покрива.
        Те вярвали, че е невъзможно да се изгради добра кола-евтино и не знае, че Лион се постига чрез поддържане на строг контрол върху ненужни разходи, а не skimping върху производството или материали.Както и като подарък за това как трябва да изглежда колата, Лион е управлявал трудно сделка с доставчици и разходи са били безмилостно ниска.
        Лион избор на СС на име на колите си е нещо като загадка.Той заяви, че СС не е свиване на Стандарт лястовица или стандарт специално.Джордж Брау, който е направил Брау Superior и SS80 мотоциклети вярвал, че Лион имам идея от него.
        Океан параходи бяха тенденция създателите, и буквите SS се извършва без зловещ пръстен, и Лион започва да търси чрез списъци на птиците и животните, преди реши на най-бързия същество с име, което може да се прилага по отношение на колата.
        Той избра "Ягуар", а когато Армстронг-Siddeley дадено разрешение, името е въведено за нови модели през септември 1935 г. и до 1940 г., те са известни като SS Ягуар пропуска дори и пълен брой точки от 1936 г., както буквите вече не е синоним на нещо, много по-като MG.
        Лион попита публичност главен EW Rankin на символична скачам ягуар талисман, след като допълнение компанията произвежда, който той не харесва.Изглеждаше като котка стреля ограда каза Ранкин.
        Фредерик Кросби, художник, бе поканен да направите, но символично ягуар, който украсил автомобили от 1935 г., не може да е бил Jaguar на всички.Той пръв път се появява по време на автомобилното шоу 1930 "Олимпия" на MG като тигър.Той приличаше на тясно пантера предназначени през 1920 година от Казимир Brau и със сигурност е тясна връзка с този Кросби, произведени за Сесил Кимбър, основател на MG.
        В Jaguar е почти идентична във всяко отношение, с изключение на задните си лапи са закътани зад докато MGS ги разшири.Дали Лион и Rankin е знаел за талисман на MG е без значение и Jaguar Cars е хладнокръвен за преразглеждане, за да му история на компанията.А говорителят на компанията заяви, че е едно анатомично правилен ягуар.
        До 1939 г., дори ако не е ягуар се гледа като на фалшиви, то определено не е напълно добросъвестни.Освен това, когато се е възобновен след Втората световна война 2, тя има за какво да живея определени като живеят до.Някои вещества трябва да се намери зад блясък, и веднага след като купувачите на пазара се върнаха на конкуренцията се повтори
        Ако сър Уилям Лайънс може да вземе кредит за нещо, той може да вземе кредит за доказване, че е възможно да съответства на поръчка треньор построен индивидуално прави кола на един на производствената линия, на половината от цената.Той го е направил толкова добре, че в рамките на едно десетилетие, само Rolls Royce и Bentley са все още вземане на луксозни коли в старата традиция плавателни съдове.През 1945 г., буквите SS, който до тогава е влиянието на известните нацистки полиция, беше официално падна от Ягуар заглавие.
        След Jaguar предлага нещо много по-добре на по-ниска цена, техните конкуренти не само са загубили своята пазара, те загубили точка.До възстановяване на германската индустрия през 1970 г., и японската атака срещу луксозен пазар през 1980 г., на "Ягуар" не са имали еквивалент.Той е явление, чието влияние може да се окаже трудно да се разбере в 1990-те години, след забележително подобрение в стила, състояние и качество на средната класа обем, произведени автомобили като Ford Mondeo.Jaguar властваше безкомпромисно и издълбани своя ниша в това, което е на горния сегмент премия и опозицията е унищожена.
        Ако ключово събитие, което доведе до признаване Ягуар през 1951 г. печели в Льо Ман, на ключови технически съставка е двигателят XK.В последните години на войната, се струваше, Лион и си инженери, че една нова техническо образование поколение ще поиска нещо по-добро от Накрайник за управляваща щанга двигател.
        След войната Jaguar двигатели ще трябва да подражават на състезателни двигатели от преди войната, и трябва да изглежда по част.Twin горни разпределителни вала и полирани камера покрива ще са необходими за ефективността и под капака елегантност.
        През 1960-те състезателни XK120 известен като XK120C, бързо се превръща в тип С и е последвано от логически тип D.
        В XK 120 стана 140, след това от 150 до голяма степен с козметични промени, броят на вече изпреварва максимална скорост от значителен резерв.Те бяха коли, в които пътниците сб върха дълбока рамка кутията, православен, когато колата е изпратена в производство през 1949 г. и към 1959 г. едва ли достойни за напреднали двигател XK.В XKSS, който е разработен от тип D щеше да отиде в малък мащаб, но и за катастрофален пожар през 1957 г., който унищожава голяма част от фабриката.
        Далеч от една ограничена серия, произведени за публичност, повече от 12 000 XK 120 ", са били продадени 9000 XK 140s и 150s 9400 XK, Jaguar, така спортни автомобили платени по пътя си.Обхватът включени откриване на две Дивани, купета, както и две двойки плюс, евфемизъм за автомобили с задните седалки, описани като инцидентна, и това, което означаваше е бил малък.
        До 1960 г., на XK е имало среща за модерна, ниско построен, пространство в рамка спортни автомобили с по-малко купето, по-малко тегло и по-нисък център на тежестта.Високите и тесни с големи колела и тежки gearshifts, те бяха достоен tourers, а не спортни авангард машини са били през 1949 година.
        Ако Ягуар има вина, той лежеше на дълголетие.Възстановяване на ветерана вида Е може да включва кампании срещу ръжда.За чист стойност, те са били едва ли съвпадение, а когато V-12 версии появи през 1971 г., точно на време да страдат от последиците от първата световна петролна криза с разход на гориво от около 15 мили на галон, те са също толкова конкурентни цени.
        В следващите XJS през 1975 г., въпреки че по-малко на спортен автомобил от тип Е, беше огромен успех, преживял повече от 20 години с V12 и 6 цилиндрови двигатели, открити и закрити органи, въпреки стил, които компрометирана както интуитивен сър Уилям Лайънс ина умни aerodynamicist Малкълм Сейър.

       А осеяна с характер XJS и дори един или два от компонентите му са пренесени в XK8 от 1996 г., който бързо се Jaguar до нови рекорди в продажбите.Първите тримесечие на 1997 г. спортен автомобил продажби са най-добрите в компанията история.
        В някои технически аспекти, по-специално E видове независимо задно окачване, двигателят XK и неговите наследници, "Ягуар" е сложна.В други, като 1950-те скоростни кутии и допълнително оборудване, той остана в автомобилната тъмните векове.До 1980-те, си Уитли Инженеринг център е в челните редици на световната автомобилна технология, разработване на наследници на салон автомобили, които са възникнали в серията преди войната СС.

       Jaguar Daimler, придобити през 1960 г. и до момента, сър Уилям Лайънс почина на възраст от 83 през февруари 1985 г., групата включва Ковънтри Climax двигатели, Гай Motors, и Хенри Ливади създателите на двигателя.През 1966 г. Лион е да приеме предложението на сър Джордж Хариман за сливане с British Motor Corporation, след стоманена ламарина, Ягуар източник на органи, става част от БМК.
        Обединената компания, British Motor Holdings, се абсорбира в British Leyland две години по-късно въпреки опасения за неговата структура, която последвалите национализация повече от оправдани.

    • Сър Уилям се пенсионира през 1972 г., но доживява да види възраждането под Сър Джон Игън, което доведе Jaguar обратно в частната собственост през 1984 година.

    • Режимът Игън възстановени Ягуар самочувствие, но не успя да пресича на загубите, които последваха спадовете на американския пазар.Jaguar е глад на инвестициите в Leyland, и те вече не генерира пари за финансиране на своя нова програма модел.Той се нуждае от партньор и на първо, тя изглеждаше като точно това General Motors може да искате, един ефектен Европейския до пазара марка, на които купувачите на неговата маса, произведени автомобили могат да се стремят.
        Въпреки това, Форд исках Jaguar също.GM е готов да вземе 30 на сто дял.Тя вече е собственост на Lotus и са говорили за Викерс, като 40 на сто през Rolls Royce през 1991 г. в опит за предотвратяване на BMW.

    • Ford притежава 75 на сто от Aston Martin, но исках нещо по-светски, и в крайна сметка плаща? 1.60 милиарда ($ 2500.0 милиона) за "Ягуар", бързо усвояване на степента, до която новата си покупка е обременен с високи разходи и изтекъл срок на годност за растителна.
        Форд се гледа в дългосрочна цел.Хейдън също така изтъкна пред колегите си, че Ford купи Линкълн през 1923 г. и само започна да се завърне на него през 1980г.Не беше точно така, но той прави своя точка.
        Jaguar влезе в вековни автомобилна промишленост в едва една трета от своето време, и с доброто стил, чувствате се вози и работа, висока производителност, и слава от световна класа спортни превръща в един от ценните символи Britains.В XK8, колата, която отбеляза втората повратен момент в историята на "Ягуар" около 50 години след първото, е емблематичен за нова перспектива на "Ягуар".Това е признание, че не може да оцелее без подкрепата на Форд, и че пътят напред е да се вземе всичко, което е добре за Ягуар в миналото и пресъздаде репутацията си с всичко, което е най-доброто от Ford в момента.
        На 1 януари 2008 г., Ford направи официално съобщение, което обяви за Tata като предпочитан участник в търга за "Ягуар", и на 26 март 2008 обяви, че се е съгласил да продаде Jaguar и Land Rover на Tata Motors на Индия.Включени в сделката са "Даймлер", и две марки пасивните Lanchester и Rover.Продажбата приключи на 2 юни 2008 г. за? 1700000000.