Последни публикации от did0ni
-
22.05.2013 17:27ч.
-
19.05.2013 17:25ч.
-
19.05.2013 12:25ч.
Равностойна гонка дръжкиAlonso - такъв сивик купе го дават 1000кг empty mass,аз съм склонен да вярвам на Slavkov,който е имал такъв и каза,че е бил 1100кг,което е близо 100кг по-лек от 1.6 в компакт.Напълно убеден съм,че с напълно стоков такъв сивик и 16-ка компакт ще е доста равностойна и интересна гонка.
Ще има автовози в полза за сивика...
Тема: 320 vs Хонда -
19.05.2013 08:23ч.
Единственият смислен и обективен пост в темата!Ибаси... пичове - тоя безсмислен спор не ви ли омръзна бре? ...всяка марка си има достойнства и принос по отношение на развитието на автомобилите като цяло, всяка една марка е имала "своето време" (разбирай - момент на "блясък", гениалност или ако щете някаква форма на технологична "недостижимост")
...най-интересното в цялата тая схема е че всъщност автомобилите ЛЕГЕНДИ в по-голямата си част се водят като "провал" в чисто финансовите им "отчети"... без значение дали става въпрос за МБ 123, 126, 300SL, 2,3/2,5-16, 300-24, без значение дали става въпрос за БМВ 2002Т, 320ИС, М3(Е30), М5 (в Е28 и Е34). Тойота с нейното "Хачи" или още по-голямата класика 2000ГТ, Хонда с нейните истински "рекс" и "сивик" "пилички" 1,5/1,6-16 от първите две поколения, С2000 и дори ако щете НСХ...и всяка една друга марка всъщност - въпросните гениални автомобилчета са били някакъв компромис между технологичната им възможност и пазара който за НАША радост е в наша полза но.... но всъщност наистина се водят като провал в отчетите им дори въпреки високите продажби на повечето от тях - най-простият пример са първите камри-та или МБ123 при които производителя е вложил най-доброто от себе си за да вземе някаква (макар и не малка) сума но ЕДНОКРАТНО при продажбата... и толкоз
...по-нататъчното "осигуряване" на автомобила и съответно на техните печалби се оказва по-скоро разход за тях ... та така
...не се дърляйте за щуротии като разликите в кубатурата и килограмите - ако 1,6-16 ако го плеснете в купето на Легенд (или дори на Акорд) файдата ще е ни'ква ..или поне нищо дори и леко спортно няма да излезне от тая "схема" ...и при всички положения един скопен 2,8л 170 коньов Легенд ще даде еднакви или дори по-добри времена от напилената Б16 или Б18ка в същото купе... и то за сметка на много по-високи разходи (примера ми е съвсем образен)
Тема: 320 vs Хонда -
19.05.2013 08:09ч.
Аз сравних еднакви килограми автомобили и 40к.с. в полза за BMW E36 M3!Той ми скача на Е46 М3 CSL 360к.с 1380кг...хаха...Говорите и твърдите какво ще се случи ако еди си какво, а после като видите как стоят същност нещата веднага се измятате и пишете глупости!Карате BMW, бъдете реалисти не мечтатели7:56.73 Honda NSX-R (NA2) Motoharu Kurosawa Best Motoring Video Special Vol. 55 "NA2 NSX-R" (2002), video confirmed
7:50 BMW M3 CSL Horst von Saurma Sport Auto (08/2003)
В японски тест нормално е да си възхвалят тяхното. Все едно Американците не си пропагандират техните коли
По сайтовете го дават НСХ-Р-а по-бавен от този на клипа
Дам така е, лоши са сектантите от марките и то като цяло са плъзнали из всички марки ;д
Тема: 320 vs Хонда -
18.05.2013 23:18ч.
-
18.05.2013 15:38ч.
Добре, че ми наговори тия работи досега,че следмалко ще излизам и наскоро такива забавни истории не съм разправял.Поздрави!!!Peace!Простотия е щото тогава ще се види реалния вървеж, а от това ви е страх... Разходи се до родината драга и ги питай защо на чертата застават 1.6 Хонда и bigblock V8.
Тема: 320 vs Хонда -
18.05.2013 15:23ч.
Хаха...Как няма да коментриам кубатурата като тя е един от основните фактори, на които се базират регламентите на състезанията по целия свят.А тези сравнения... дето си писал няма да коментирам защото е пълна простотия...Защо се коментира кубатурата ? Говориш все едно нямате 100 коня на литър. Ако ще се сравняват почти еднакви коли трябва да имат еднакви килограми и еднакви мощности. Това това е интересното - малкия високооборотен или големия нискооборотен мотор, тоест двете различни концепции на две различни марки. И ако може да не споменаваме правени коли защото е ясно, че е по-бърз този с по-големите финансови възможности.
Тема: 320 vs Хонда -
18.05.2013 14:49ч.
Общо взето зарадва комплексарите с това изказване!Ти да не би да си някакъв автомобилен конструктор, че даваш оценка защо вървят хондите и какво щяло да стане ако ги натоварим и т.н.Нека погледнем от към обемите на двигателите?Нещо май не се вързва 1600cc да се дърпа с автомобили до 3000cc и оправданията след гонката да са килограмите!!!Самите двигатели на Honda са така проектирани че автомобилът да се възползва максимално от характеристиките му(за издържливост няма да коментирам), а не да има "1600%" механични загуби и т.н. Като толкова те е яд на тия леките Хонди намери си някой тежък Civic 7gen. s 2000 кубика мотор да видим килограмите ли саМисля, че всеки автомобил от порядъка на 900 кила спада към не особено тежките, тъй като нормалното тегло на автомобил от тоя клас е над 1100 килограма. Така, че аз съм сигурен, че всяка една стокова хонда с кирограми равни на друг автомобил, нищо космическо няма да покаже, проста физика, ако ще и до 10000 оборота да върви, като извади 120 коня тряа си я караш сам без седалки, че качиш ли 3ма в колата и се приключва с изпреварването на автобуси и камиони.
А за това дино в шумен дето мерят всички хондаджии, скоро се засякохме по пътя Поморие-Слънчев Бряг с една хонда 4-та генерация турбо от Поморие, след като няколко пъти зададохме и той видимо изоставаше, спряхме да поговорим и момчето каза, че била 200 киловата на колела на въпросното дино
е извинявам се, ама некъде ги беше забравил тея киловати
моята по прости сметки идва да е 160 киловата на колела, ама тежи 1250+ кила
))
Тема: 320 vs Хонда -
17.05.2013 20:02ч.
Коментари
Напиши коментар-
Вход
За да напишете коментар
трябва да сте логнат. -
Нова регистрация
Става бързо и е
напълно безплатно. -
Съзадане на профил чрез
Facebook