
Последни публикации от https://commonrail.bg/_1
-
26.02.2014 22:41ч.
-
23.03.2013 09:19ч.
-
10.09.2012 19:22ч.
-
28.06.2012 18:57ч.
-
06.05.2012 20:47ч.
-
06.04.2012 02:46ч.
-
10.02.2012 22:39ч.
-
12.06.2011 20:12ч.
-
12.06.2011 19:37ч.
-
21.02.2010 22:03ч.
Чакай че забравих и за тва Голфче да ти кажа бре..........незнам дали знаеш, но стените в халето където е диното на Овърдвайв бяха бели(или поне доста светли)........
Нещата изобщо не са така както ги пишеш.Направих 2 замервания .Едното с дебитомер на което сам и дал и графика в дизел форума .И едно без (без маркуча от дебитомера до турбото ) това го направих защото сам с оргинален дебитомер (фабричния за 1Z ) и по принцип на доста места пишат че дебитомера трябва да е с по голям диаметър реших да вида ще има ли качване на коне .На ръна без дебитомер имаше пушек и то доста което е нормално като се има в предвид че показанията на дебитомера са постоянно 1250еденици .Коне не се качиха с нито един освен пушека .
А на клипчетата които са в темата в дизел форума ясно се вижда колко пуши ..
п.п По спомен и твоята А3 с АГР мотора пушеше доста на един клип дето стартираш на божура и даваш 14 и нещо сек.
Тема: Чип тунинг от Brеzel?
Коментари
Напиши коментар-
Вход
За да напишете коментар
трябва да сте логнат. -
Нова регистрация
Става бързо и е
напълно безплатно. -
Съзадане на профил чрез
Facebook