Последни публикации от dany_iv
-
18.01.2012 10:10ч.
То няма и как да го караш на високи обороти.
Ускорението му още от ниски е доста добро. Ако му дойде повече мощност, така и няма да си я оползотвори. (ще пушат само гумите) но при висока скорост (над 150) би могло да му се даде повече... Там като настъпиш, сваля предавките надолу и вече влиза в зоната на намаляващ въртящ момент.А за скоростната кутия... Слага се на Dodge Ram и на доста други не слаби колички.
Тема: Турбо на JEEP WJ 4.7 V8 -
18.01.2012 08:48ч.
-
18.01.2012 07:58ч.
-
13.01.2012 14:11ч.
Здравейте.
Лятото, като се затопли времето мисля да понапомпам колицата, че взех да и свиквам, май.Не че не върви, но ми се иска повече...
Спрял съм се на вариант с 2 турбини (за ужас на феновете на механичния компресор).
Та.. Понеже колата е автоматик и не искам да се променя темперамента и при нормално каране, мисля, че трябва турбото да влиза в ежим при по-високи обороти(натоварване), както и да е разтоварена максимално изпускателната част (голямо колело на турбината).
Това http://jeep.avtograd...PT287/index.htm са данните на двигателя.
Та като за начало.
Преправяне на изпускателните, напасване на турбините, турбо пътища, интеркулери, охлаждане на маслото, дюзи.
Бих ли се разминал без маслени пръскалки към буталата и най-важното, били се справил оригиналния компютър с това?
Бихте ли препоръчали турбокомпресори за по-горните условия?
И колко К.С. би излязла количката без да влизам в критични стойности на матерялите на двигателя?Поздрави
Тема: Турбо на JEEP WJ 4.7 V8 -
05.01.2012 09:04ч.
Коментари
Напиши коментар-
Вход
За да напишете коментар
трябва да сте логнат. -
Нова регистрация
Става бързо и е
напълно безплатно. -
Съзадане на профил чрез
Facebook