Последни публикации от ufer
-
26.10.2018 06:36ч.
-
09.01.2018 10:57ч.
-
12.12.2017 05:52ч.
-
05.05.2016 06:29ч.
-
22.03.2017 06:12ч.
-
13.01.2015 08:15ч.
-
04.12.2014 13:11ч.
-
07.11.2014 08:15ч.
Продавам Опел Кадет Е ГСИ на части. Това е първият модел ГСИ с мотор 18Е, 115 к. с., 1985.
Предна част
Алтернатор с нов диоден блок - 70 лв.
Бобина 18Е с комутатор - 40 лв.
Двигател (всмукателен колектор - с оригиналния, голям дросел, изпускателен колектор, бърз разпределителен вал, маслен радиатор, ЕКУ с инст., делко, дебитомер, стартер, генератор) - 500 лв. Без допълнителните периферни детайли - 350 лв. - продаден
Дюзи C20NE, не са карани на газ - 80 лв.
Ел. инсталация - дълга, с букси и релета - 100 лв.
Ел. мотор за радиатор, със стойката - 40 лв.
Жило съединител - 10 лв.
Казанче миене на стъкла с 2 помпи - 20 лв.
Капак преден с хрилете - 75 лв. - продаден
Лайсни на калници и 4 врати за ГСИ - 50 лв. (комплект)
Комутатор - 20 лв.
Макферсони комплект - 80 лв. - продадени
Маркуч от водния радиатор - долен - 20 лв.
Маркуч към водния радиатор - горен - 10 лв.
Мигачи бели - 20 лв.
Носачи в добро състояние цена - 50 лв.
Пластмаси под предното стъкло - 20 лв.
Подкалници - 10 лв.
Полуоски за 1.8 късата с карета - 35 лв.- продадена
Полуоски за 1.8 дългата с карета и баланс - 55 лв.- продадена
Предни амортисьори Закс - къси, газови - 70 лв.Предни спирачни накладки АТЕ, нови - 25 лв.
Пружина, предна къса, само 1 бр. - 30 лв.
Радиатор почти нов (15000 км) - 70 лв. - продаден
Разширителен съд за антифриз с нова капачка -20 лв.
Скоростен лост - 60 лв.
Скорости 5 ст., F16CR, 3,74 - 120 лв. - продадена
Спирачна помпа + серво - 40 лв.
Спирачни апарати, предни - 60 лв.
Стабилизираща щанга – 10 лв.
Стартер - 65 лв.
Тампон скорости със стойката - 25 лв. (продаден)
Тампони двигател със стойките - 15 лв/бр. (продадени)
Фарове - 50 лв.
Филтърна кутия с нов филтър - 30 лв.
Средна част - купе
Арматурна кора - предна, кожена с жабката, крепежите и задното уплътнение - 80 лв.
Части от 4 врати: работещо центр. заключване, тонирани стъкла, ГСИ лайсни и др. - от5 - 30 лв./бр.
Дигитално табло без датчика и буксите - 90 лв. (продадено)
Електромотор парно всички степени ОК - 50 лв.
Килим преден и заден - 30 лв.
Ключ за аварийни - 10 лв.
Ключ за мъгла - 10 лв.
Ключ за фарове - 10 лв.
Ключ за халогени - 10 лв.
Колани (комплект) - 50 лв.
Конзола предна с лостове, жила и ключ за парно - 50 лв.
Конзола средна с касетен бокс и наставка скор. лост - 30 лв.
Конзола задна около ръчната спирачка - 15 лв.
Кора на тавана - отвор за шибидах - 20 лв.
Кора - пластмаса за тавана задна - 10 лв.
Лост за мигачи - 20 лв.
Лост за предна и задна чистачка - 20 лв.
Лост за ръчна спирачка с механизмите и прекъсвач - 20 лв.
Лостче с жило за отваряне на предния капак - 15 лв.
Огледало задно виждане оригинално - 10 лв.
Парно всички въздуховоди и кутия може и на части - 80 лв.
Плафон таван - 15 лв.
Радиатор парно - 20 лв.
Седалки предни тип Рекаро - 80 лв.
Седалка задна с облегалката - 40 лв.
Сенници - 20 лв.
Стъкло предно, марково (PPG) зелено със синя соларна лента-165 лв.
Часовник с духалки - 30 лв.
Чек контрол - 90 лв.
Шибидах - целия механизъм заедно с кората на тавана - 65 лв.
Задна част - багажник
Броня задна с фар за мъгла - 80 лв.
Дръжка за заден капак - 10 лв.
Заден мост с барабани цена - 50 лв.
Задни амортисьори Закс - къси, газови - 60 лв.
Задни оригинални къси пружини - 50 лв.
Задни странични хриле - 20 лв.
Капачка за резервоар с ключ - 15 лв. (продаден)
Ключалка багажник с ключ - 20 лв.
Контактен ключ багажник, троен - 5 лв.
Кора с дупки и Ф 16 см говорители - 30 лв.
Кора за багажника - пластмаса, задна - 15 лв.
Машинка централно заключване багажник - 15 лв.
Моторче за задна чистачка с кабел - 50 лв.
Резервоар с тръбите, нивомер и нов вътр. филтър – 45 лв.
Спойлер ГСИ - 40 лв. (продаден)
Стопове задни, черни - 40 лв. (продадени)
Текстилно покритие - задни калници – 10 лв.
Текстилна постелка - багажник – 10 лв. (продаденa)
Уплътнение багажник – 10 лв.
За повече информация – 0885524029 и някои снимки по-долу.
https://postimg.cc/gallery/9c2zHhL
-
07.11.2014 07:13ч.
Темата си е наред, защото е важна. Относно сулфатизацията! Честно казано не мога да дам отговор, защото последно учих химия през далечната 1974.
Предполагам, че в чешмяната вода има все пак някакви минерали, които правят химически връзки с плочите. Така че ако съм подвел някого, извинявам се. Във всеки случай нейната употреба за промиване не е желателна. Ако някой е по-свеж в теорията нека да сподели защо е така.
Тема: акомулатор проблем -
17.04.2014 13:14ч.
Коментари
Напиши коментар-
Вход
За да напишете коментар
трябва да сте логнат. -
Нова регистрация
Става бързо и е
напълно безплатно. -
Съзадане на профил чрез
Facebook