Световна премиера на BMW М8

img
Снимка: Tuning.bg

Първото по рода си М8 е вече факт! Баварците преди година показаха M850i и дълго ни държаха в очакване за по-мощна версия. M850с със своите 523 к.с. ускорение от 0-100 км / ч за 3,7 секунди е доста добър, но М8 е чудовище!

Представяме ви BMW M8 Competition Coupe със 625 к.с. от 4.4-литров би-турбо V8 и ускорение от 0-100 км / ч за 3,2 секунди. Впечатляващо! 

Няма DCT тук - като M5, BMW M8 изпраща мощност на всички колела чрез осемстепенна автоматична скоростна кутия. BMW M8 изпраща цялата мощност на всички колела чрез осемстепенна автоматична скоростна кутия. Както знаем от М5 F90 това става изключително плавно и бързо.

Пиковата мощност идва при 6000 оборота/минута, въпреки че можете да продължите до 7200 оборота/минута, ако искате. В същото време 750 NM  въртящ момент е наличен от 1800 до 5600 оборота/минута. Максималната скорост е ограничена по електронен път до 255 км / ч, освен ако не сте избрали M Driver's Package, в който той се увеличава до 305 км/ч

 

BMW M8 ще се предлага както в купе така и в кабрио версия!

Всички модели имат M8 адаптивни амортисьори и реновирана геометрия на окачването, като Competition е с допълнителни 25 к.с.  Те включват увеличен отрицателен наклон на предния мост и по-твърди разпънки на двигателя. Редица елементи са от карбон:оборота/минута. Като говорим за това, вие също получавате изпускателна система M Sport, нещо, което е опционално за „обикновения“ M8.

 

Competition версиите получават също нови олекотени джанти, много черни елементи, включително решетките на бъбреците и ауспуси.

 

Чрез режим 4WD Sport системата изпраща още по-голяма мощност на задните колела при изключване на DSC. Или, ако се чувствате подготвени има 2WD - режим за чист спорт и дрифт удоволствие!

 

Огромни карбон-керамични 400-милиметрови дискове отпред и 380-мм в задната част се грижат за спирането в М8. 

 

Както беше обявено преди няколко седмици, M8 ще има няколко режима на спирачките. Можете да настроите спирачките на Comfort или Sport, като се променя натиска на педала. От BMW смело обещава, че това ще осигури страхотно усещане във всяка ситуация.

 

Салона е изклюителен, напълно нови седалки и скоростен лост! 

Като звук от всичко това? Ако искаме този звяр в гаража  трябва да заплатим най-малко 272 300 лв. за топ версията M8 Competition купе  и 15 500 лв повече за кабрио.  И двата са вече налични за поръчка сега, а първите автомобили ще бъдат при своите щастливи клиентите до октомври 2019 година.