
-
(ГАЛЕРИЯ) Тествахме Новия Range Rover! Царски Трон с Много Играчки!
15 Apr 2018 в 14:49
-
(ВИДЕО) Range Rover Счупи Рекорд Поставен от 458 Italia!
14 Mar 2018 в 00:06
-
(ВИДЕО) Хибриден Sport Изкачи 1000 Стъпала!
12 Feb 2018 в 13:14
-
Без Концепции от Land Rover Заради Китайците!
28 Nov 2017 в 10:53
Любовта към автомобилите, поне за нас е удивлението, че е напълно възможно да газите в един метър калчища докато си почивате върху комфортно кожено кресло, което ви топли, обдухва и масажира.
Така най-добре можем да опишем новия Range Rover Sport. Оплакванията ни към предишния модел бяха доста лимитирани, главно свързани с леко застаряващата инфотейнмънт система.
Всичко това е решено тук, с нова и много футуристична техника в интериора, която първо видяхме във Velar и честно казано, се влюбихме.
Трите екрана в интериора са лесни за използване с висока резолюция и много красиви графики и анимации.
Други малки промени включват нови и изцяло LED предни и задни светлини, по-свежи цветове и нова селекция от джанти и интериорни комбинации.
Но главната ни цел беше да тестваме втората генерация Terrain Response 2 с която е оборудван Range Rover Sport.
Пътешествието ни започна по път за Банско. На магистралата SUV-овете се носиха тихо и тежко, като първото ни впечатление беше силно намаления шум от вятъра, особено около огледалата и А колоните.
Дизеловите мотори остават главно непроменени, като най-популярната опция все още е три литровият V6 дизел с 306к.с. и осем степенна кутия.
Тя е заета от ZF, но това, което я прави специална е перфектната калибровка с моторите. Смените се извършват бързо а перцата реагират почти мигновено.
Всяка минута зад волана на Sport ни караше да се чудим защо някои производители още се занимават с двойни съединители.
Разходът на V6 мотора също е много приличен като с нормално шофиране той е около 8/100. Ако сте изключително внимателни (тук говорим от личен опит) може да свалите разходка до под 7/100, което направо ни изуми!
Асфалтираната част от пътешествие мина неусетно и съвсем скоро се намерихме по калните и доста хлъзгави пътеки в конвой от пет Спорта и водеща кола, Discovery Sport. Въпреки по-малките си размери, малкото джипче не се изплаши от дълбоките локви.
Дъждът затрудни ситуацията, но с изключение на една човешка грешка, която увисна заден десен носач на камък способен да закотви и танк, курсът ни мина без проблем.
Terrain Response 2 е създадена по такъв начин, че да минимизира вашето участие. Разбира се, може да избирате между спесифични ситуации като катерене по камъни, нормално шофиране, трева/чакъл/сняг, кал и пясък.
Оставете системата на Auto обаче, и за части от секундата Рейнджът ще прецени най-добре и точно както ви трябва.
Технологията вдъхва толкова доверие, че идва момент в който наистина се чувствате като цар в голям кожен трон.
Сред петте Спорта имаше един бензинов екземпляр с 525к.с. Тази мощност е благодарение на добре познат пет литров V8 с компресор, който освен че върви много, изпълва околностите с най-красивия звук, който може да си представите!
Имахме удоволствието да го покараме и можем да потвърдим, че това не е нищо друго освен F-Type V8s способен да се окаля.
Саундтракът е наистина впечатляващ, като по-шосейната натура на бензиновия Sport не се отрази негативно върху офроуд качествата.
Нямаше човек, който да не се обърне в резултат на злия звук излизащ от ауспуховите тръби на това чудовище.
В крайна сметка не може да се спори с офроуд способностите на Sport... или всеки друг Land Rover/Range Rover. Конкурентите като X5, Q7 и GLE може да са съвсем малко по-компетентни в завоите, но като става въпрос за газене в кал, никой от тях не може да се изправи срещу Sport.
Разгледайте останалите снимки по-долу. Какво мислите за Sport? Харесват ли ви подобренията?
-
Вход
За да напишете коментар
трябва да сте логнат. -
Нова регистрация
Става бързо и е
напълно безплатно. -
Съзадане на профил чрез
Facebook
Още новини:
